KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemKalenderVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Gathul, Holy Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gathul
Gäst

Gathul, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimelör mar 14, 2009 7:51 pm

Karaktärens namn: Gathul

Klass/ras: Paladin/BE

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Mining/JC

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 53/0/18

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har exp från allt utom aq40 och Naxx från pretbc. I tbc körde jag allt utom Illidan och SWP, nu i wotlk har jag kört allt utom Sartharion + X drakar.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp, pratar i micken när det behövs=)

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kommer kunna raida 3-4 gånger i veckan med era tider. Dom passar mig utmärkt.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har inte varit med någon annan seriös raidingguild med denna char. Jag var med i Grid med min warlock men lämnade efter att alltmer officerare hoppade av.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har som sagt ingen nuvarande guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Är irl polare med Nerokk och känner säkert igen många andra.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center] Jag har hört från min polare att det är en trevlig guild och jag gillar att ha bra stämning i venten under raids. Passar utmärkt inför kommande Ulduar!
Till överst på sidan Gå ner
easton

Antal inlägg : 57

InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimesön mar 15, 2009 12:43 am

Jadu, gearmässigt sådär går att jobba på + fint med bra exp och då trillar gearet ner men jag vet inte hur det är med Holy paladins i guilden atm då vi har flera stycken Razz
Användarens profil
Kolgate
Admin
Kolgate

Antal inlägg : 189

InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimesön mar 15, 2009 2:29 am

Tjena!

Jadu, det här såg ju vettigt ut. Ska höra lite med Zacharie, men jag tror nog det finns en stor chans att du får joina Smile

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitime

Gathul, Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: