KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mage ansökan [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Superkìn
Gäst




Mage ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Mage ansökan [Accepterad]   Mage ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 5:00 pm

Karaktärens namn: Superkìng

Klass/ras: Mage, Undead

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet):

Yrken: Tailoring/Skinning 436/450

Ålder?: 19

talents 0/0/0: 0/53/18 lite felspeccad, men ska ändra på det

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Dödat allt PreTBC, TBC är clearat och allt äre nere förutom Sarth 3Drakar i WOTLK

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Jo

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan alla dagar

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Illuminators, en Alliance guild på Skullcrusher. Guilden har allt på clear och nöter just nu Ulduar på PTR. Lämnat därför jag och polaren bestämde oss för att byta till Hordesidan.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Iumentum, tänker lämna eftersom är inte tillräckligt seriös för mig, alla 25manna raider jag varit med på hittills har haft mellan 5 och 10pugs.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Tror inte det, eller min brorsas kompis klasskompis har jag för mig var med i denna guild ^^

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Jag och polaren bestämde oss för att försöka joina en lite mer seriös guild nu när Ulduar börjar närma sig och har alltid föredragit att raida med nordisk folk

Är en duktig och väldigt aktiv snubbe som inte är rädd för wipes. Har alltid gillat utmaning och därför alltid velat prova ny content.

Lite om mig själv, bor utanför Umeå uppe i Norrland. Är arbetslös och har mycket fritid. Tänker mest troligen börja plugga Teckenspråk till hösten, fast inget bestämt. Annars brukar jag väl festa, umgås med polare etc.

PS. Fick inte armory länken att fungera, men kontakta mig ingame eller kolla upp Superkìng på armory. Pricken på I:et pekar åt vänster, många som brukar missa det
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Mage ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mage ansökan [Accepterad]   Mage ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 6:11 pm

Tjenare

Vi har precis tagit in 2 mages. Men med din experience och osv så är ju det här självklart lockande.
Ska prata lite med Huzk och se vad han säger, och han svarar nog här inom kort!


/kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Mage ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mage ansökan [Accepterad]   Mage ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 7:48 pm

jajjemen, du är accepterad.

viska någon officer för invite!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Mage ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Mage ansökan [Accepterad]   Mage ansökan [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mage ansökan [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan, Mage [Accepterad]
» Ansökan - Sweettooth, Frost mage [Accepterad]
» Ansökan, Grimbatol [Accepterad]
» Präst Ansökan [Accepterad]
» Prot pala ansökan [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: