KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy Priest Vill joina Guildet :)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Nguyen
Gäst




Holy Priest Vill joina Guildet :) Empty
InläggRubrik: Holy Priest Vill joina Guildet :)   Holy Priest Vill joina Guildet :) I_icon_minitimesön mar 22, 2009 1:08 pm

Karaktärens namn: Nguyen

Klass/ras: Priest / Undead

Armory länk =

Yrken: Inga

Ålder?: 18

talents 16/55/0: Holy

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Allt i tbc förutom Sunwell.. Klarat allt i wotlk förutom Malygos

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Kan fixa vent. Har 3.1 atm.. Har ingen mic men ska fixas. Har jag nått att säga så säger jag det .

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Vet inte era tider än.. Jag planerar inte så långt i förväg.. Har jag inget för mig så kan jag joina raiden.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Iumentum, dom var inte så seriösa.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Holy Priest Vill joina Guildet :) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest Vill joina Guildet :)   Holy Priest Vill joina Guildet :) I_icon_minitimemån mar 23, 2009 5:09 pm

Tjenare.

Vi har någon plats kvar för Holy präster.

Kommer med svar inom kort.
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Holy Priest Vill joina Guildet :) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest Vill joina Guildet :)   Holy Priest Vill joina Guildet :) I_icon_minitimetis mar 24, 2009 6:48 pm

Står lite och väger för mig, vi progressar på 3D och då vill man gärna ha in folk som har gear och gjort det förut. Men du har ju ganska bra gear osv.
Till överst på sidan Gå ner
Ninja

Ninja


Antal inlägg : 4
Join date : 09-03-16

Holy Priest Vill joina Guildet :) Empty
InläggRubrik: mjomjo   Holy Priest Vill joina Guildet :) I_icon_minitimetis mar 24, 2009 7:21 pm

jaa asså, nu vet jag ju inte om ni går hårt på välskriva applies eller om jag har nåt att säga till om, men var ju inte den mest välskrivna applyen jag sett om man säger så Razz ganska många punkter som saknades och sådant ^^ men utöver det så önskar jag dig lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy Priest Vill joina Guildet :) Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Priest Vill joina Guildet :)   Holy Priest Vill joina Guildet :) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy Priest Vill joina Guildet :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin som vill joina
» Holy Priest <Accepterad>
» Blood Elf Holy Priest
» Sisha Priest
» Holy Priest Ansökan <godkänd>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: