KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Prot pala ansökan [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Paddie
Gäst




Prot pala ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Prot pala ansökan [Accepterad]   Prot pala ansökan [Accepterad] I_icon_minitimesön mar 22, 2009 7:21 pm

Karaktärens namn:
Paddie

Klass/ras: Blood Elf Paladin

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)



Yrken: Låg enchanting

Ålder?: 19

talents 0/0/0: 0/58/13 prot

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Ja, jag börja lira när tbc kom ut så har ingen experience från lvl 60. Men på lvl 70 så körde jag allt utom Sunwell Smile I wotlk så har jag kört nästan allt, okej nu är jag dålig på de nya instanserna men jag har kört det flesta iaf:) Om jag inte kört, så vet jag nog. För jag har läst rätt mycket o sådär:D

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Jag har mick o ibland kan de bli lite mycket tjöta Wink

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kan nog raida för det mesta Smile

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Jag har varit med i magica ett tag, det var kul på 70. Men sen på lvl 80 så försvann gemenskapen tyckte jag, och allt tog sån tid.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har ingen nu.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Yippiekayey =p

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Jag tycker det skulle vara roligt o lira med många svenskar, och ja progressa ihop Smile

Tack för mig // Paddie
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Prot pala ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Prot pala ansökan [Accepterad]   Prot pala ansökan [Accepterad] I_icon_minitimemån mar 23, 2009 1:44 am

Tjenare

Som jag sa in-game så är inte din gear det bästa. Men jag tar in dig iaf, vi får se till och ta med dig på hc naxx så du hinner få gear fort.

Välkommen
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
Prot pala ansökan [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot pala / holy [Nekad]
» OT Prot Warrior! [Accepterad]
» Prot paladin <Accepterad>
» Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>
» Ansökan, Grimbatol [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: