KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Rinkokonoe

Rinkokonoe


Antal inlägg : 32
Join date : 09-01-26
Age : 35

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 2:28 am

Så du vill joina nu, bara för att alla tanks har sitt gear. och du kan då ta all loot ... hmm seems reasonable Not :/
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 2:58 am

När du menar allt i wotlk, räknar du in os 3drakar då?

dvs, du har kanske main tankat Sarth med 3 drakar uppe?
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 4:24 am

Du har ju inte ens dödat Os med 1 drake :s
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 11:24 am

"Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: behöver en bättre guild till ulduar"

Folk som du äcklar mig. Tror att man får komma och gå som man vill. /sigh

Min röst ligger blankt.

~Huzk
Till överst på sidan Gå ner
blackpumpkin




Antal inlägg : 5
Join date : 09-02-24

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 12:21 pm

eftersom alla frågar nej jag har inte kört OS 3drakar jag har kört 1drake och 2drakar

o ja den guild jag är i nu är en social guild med 24medlemar:P så det är därför jag tänkte lämna^^

o det med att jag ville joina nu närjag kunde få gear har att göra med att jag fick vänta ett bra tag föra gången innan jag kunde få någon gear tyckte det vart trist o jobba utan o få något:P var ju trial länge^^

så sorry om ni tycker jag är en idiot:P men den guild jag lämna er för o joina slutade ed att alla i den guilden migga till en annan server. så då tog jag den här sociala guilden men nu är jag sugen på att raida igen...så är sugen på en mer *stabil* guild som så att jag sliper hoppa mellan guilds som är helt rtard
men sure vill ni inte ha mig så.
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 1:20 pm

"o det med att jag ville joina nu närjag kunde få gear har att göra med att jag fick vänta ett bra tag föra gången innan jag kunde få någon gear tyckte det vart trist o jobba utan o få något:P var ju trial länge^^"

Du tror inte alla sitter och gör sitt yttersta för att bli raider? Varför vi har detta system, är för att personer som du kommer och går. Tar ett par epics och sin sticker... Och din application.. Du kanske ska tänka på vad du skriver nästa gång, istället för att häva ur dig att du är en epic kåt snorunge. Du framstår som en idiot.

Får väl se vad de andra säger. Jag har iaf sagt mitt.

~Huzk
Till överst på sidan Gå ner
blackpumpkin




Antal inlägg : 5
Join date : 09-02-24

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 1:36 pm

sorry om jag gjorde dig förbanad:P men klart man vill ha gear^^ desutom det enda jag behöver i gear väg är ett bälte och hanskar:P o dropar det bra trinkets så behöver jag det.. annars är det inget så är max 4 grejor jag behöver så det är ju inte direkt som att jag kommer in o snor allt:P förra gången needa jag inte på nått vad jag mins iaf.
så jag tycker inte direkt jag är någon som joinar snor epiqs o drar...

men det är lungt.. jag behöver inte joina om ni inte vill:P jag ville bara med igen för jag ångra mig att jag lämna.
Till överst på sidan Gå ner
Rinkokonoe

Rinkokonoe


Antal inlägg : 32
Join date : 09-01-26
Age : 35

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 3:11 pm

w0rd huzk
Till överst på sidan Gå ner
blackpumpkin




Antal inlägg : 5
Join date : 09-02-24

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 3:17 pm

aja vill ni inte ha mig så lungt jag söker en annan guild istället
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 5:52 pm

SOm huzk säger, vi har ju det systemet för att folk inte ska kunna följa med på t ex 2 raider och få ett par epics och sedan efter det gquita. När man har förtjänat ranken raider så förtjänar man gear.

Och till Ulduar kommer vi antagligen lägga upp ett dkp-system. Raidar man mycket så förtjänar man gear, dvs du kommer ha mycket dkp och kommer kunna få mycket gear.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. lär väl prata om det här med alla officers


/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
blackpumpkin




Antal inlägg : 5
Join date : 09-02-24

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimeons mar 25, 2009 6:44 pm

dkp har jag inget problem med jag tycker det är skit bra^^ jag förstår helt vad ni tycker. och jag är lite epiq kåt bara för ajg vill ha mina gloves och bälte men det är det enda jag behöver.

men som sakt jag snodde ju inga epiqs förra gången heller så tycker inte jag ska få den stämpeln för det.

men om jag får joina så bryr jag mig inte om jag får vara trial ett tag^^ hellt lungt för mig så länge jag kan needa på ett bälte o hanskar:P

och jag lovar om jag joinar så är jag där för o stanna.
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimetor mar 26, 2009 1:09 am

men om jag får joina så bryr jag mig inte om jag får vara trial ett tag^^ hellt lungt för mig så länge jag kan needa på ett bälte o hanskar:P

Tror inte du har förstått det här, det är du som har gjort denna application FRIVILLIGT. Det är inte så att du kan komma och säga att du ska ha förtur på en massa saker om du ska joina.

Nekad because of retardness.

Tack och adjö, hoppas du hittar den guild du söker.

~Huzk
Till överst på sidan Gå ner
blackpumpkin




Antal inlägg : 5
Join date : 09-02-24

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimetor mar 26, 2009 2:51 pm

suck jag tror det inte är du som fatar:P jag blev tillsagt o skriva en ansökan för ni behövde en bra tank:P men skit samma har endå en annan guild som jag får joina så
tack så mycket för ni tänkte på det iaf^^ synd att jag inte fick joina gl o ha det så skoj hoppas ni clearar os 3d

Ps. jag fattar inte problemet med att jag får needa på nått som ingen annan behöver:P tycker det är onödigt att saker går till guild bank bara för att jag är trial när jag endå behöver det:P men aja skit samma
Till överst på sidan Gå ner
Rinkokonoe

Rinkokonoe


Antal inlägg : 32
Join date : 09-01-26
Age : 35

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimetor mar 26, 2009 6:29 pm

fakking p12 behavior tbh
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitimetor mar 26, 2009 7:20 pm

Nekad och låst, ni får flamea varandra ingame om ni måste.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>   im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
im back (gillar er endå:P ni är fan så mycket bättre än andra guilds) <Nekad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Crioizh 80 dk <Nekad>
» Boomkin/Resto <Nekad>
» Bepm Retripaladin < NEKAD >
» Xegon (Retripally) <Nekad>
» Resto Druid! <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: