KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Retripalain ansöker :)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Orthwein
Gäst




Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 6:38 pm

Tjenare gubbar! Såg att ni för tillfället sökte en Rpaladin och ett svenskt/norskt guild som går bra kan man ju inte sopa under mattan så jag slänger in en apply och hoppas på det bästa!

Karaktärens namn: Orthweine

Klass/ras: Bloodelf - Paladin

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: BS/Engi

Ålder?: 18 vintrar Smile

talents 0/8/63: Specen är dock inte "klockren" för PVE, skulle respecc krävas finns absolut inget hinder.

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PRE BC Spelade jag Min rogue som även också var på Stormreaver vid Namn Lewstam, Han var i <Murderer Inc> under den mesta tiden jag spelade här, Vi hade clearat ZG, MC,BWL, AQ20, Nästan hela AQ40 och Onyxia, Jag raidade även Spider wing på min Druid på Twilight's Hammer i slutet av Classic wow. Sedan när BC Tiden infördes rerollade jag Gnome Lock som jag spelade på Achindoun, Var i ett guild kallat Nerd haedquarters. Vi clearade Karazhan, Gruul, Magtheridon, 5/6 SSC och 4/5 TK, Dessvärre la guilden ner, och många av IRL vännerna började spela på Stormreaver igen. Det var då jag rerolla Hunter här på SR( Boomlegshot <Iumentum> Vilket var det guildet jag stannade i tills WOTLK, Men för tillfället tyckte jag inte hunter var något kul att köra, så jag drog upp min paladin istället som jag för nuvarande är kär i såklart, Så i WOTLK har jag hunnit cleara 10/25 Naxx, 10/25 OS, 10/25 VOA, Dock inte Malygos vilket är lite tråkigt för jag har aldrig fått chansen att joina någon bra grupp.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Jajamän, Ventrilo finns och mic har jag!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Ser inga hinder i era tider, Passar mig utmärkt!

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Jag fick joina Iumentum igen, Men jag kände inte riktigt att jag passade in på något sätt.. Delvis tyckte jag inte dom var vidare rättvisa.


Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Just nu är jag med i ett guild som heter <Bara no Senshi> Och ärligt talat vet jag inte varför jag är med dom heller, Det finns knappt members, väldigt dött & osocialt guild. så jag finner all orsak att lämna det.


Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Jag kan inte sätta mitt finger på något namn, men jag har spelat med diverse members från guilden i Naxx 10/25 lite då och då, Men jag ser fram emot att lära känna er! Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Well, Kort & socialt sagt, Jag heter Jonathan Lewstam. Jag bor i Varberg och är 18 år, jag är social utav mig, spelar fotboll och komponerar egen musik till största delen av fritiden, Sen mot kvällningen blir det WoW för att slappa av och få sig en njutningstid!
Jag vill gärna joina för dels för att det är ett svenskt/norskt guild, och i det tycker jag är kul, dessutom tycker jag att det blir mer socialt på något sätt, speciellt i ventrilo. Jag tror det var det hela! Tack för er tid Wink

- Jonathan
Till överst på sidan Gå ner
Ninja

Ninja


Antal inlägg : 4
Join date : 09-03-16

Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Najs app   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 7:34 pm

Vet inte hurvida vi recruitar retri palas eller inte men välskriven app! ser riktigt bra ut överallt, lite experience saknar du kanske men tror inte det kommer vara ett problem!

Lycka till! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Sv: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 7:56 pm

Väldigt stilig application.

Jag å rinko ska ta ett snack med dig in-game!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Sv: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 8:11 pm

Skojj att du orkade quotehaxxa så du får bold style! Ser ju vettigt ut.
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Sv: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 8:16 pm

sluta haxxa boostin... Välskriven application = Brukar fungera. Btw så skriver jag bara här för att få fler posts. Tack för mig.

~Huzk
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Sv: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitimefre mar 27, 2009 8:30 pm

Grabben är redan intagen , så sluta postfarma Whobz.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Retripalain ansöker :) Empty
InläggRubrik: Sv: Retripalain ansöker :)   Retripalain ansöker :) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Retripalain ansöker :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Retripaladin ansöker
» IRL kompisar ansöker (10 pers)
» Druid ansöker om en spot =)
» Malevoyant - Fury warrior ansöker!
» Olse Präst på stormreaver ansöker som shadow.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: