KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Survival Hunter Ansökan

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Jaktkorv
Gäst




Survival Hunter Ansökan Empty
InläggRubrik: Survival Hunter Ansökan   Survival Hunter Ansökan I_icon_minitimesön mar 29, 2009 7:51 pm

Karaktärens namn: Jaktkorv

Klass/ras: Hunter Troll

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Mining, Engineering (om ni menar i wow, annars student)

Ålder?: 21 år

talents: 0/16/55

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Började spela WoW under vintern 2007, har inte så mycket PRETBC raid
experiance förutom det jag kört på lv 70 och 80, har inte heller så jätte mycket erfarenhet i TBC raids, lite Black Temble och Sunwell (inte hela sunwell).

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

Har fungerande Ventrilo + Mikrofon

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida på alla tider, eventuellt att jag inte kan vissa torsdagar men det
är inte så ofta.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

Är just nu med i ett kompis Guild, vi är inte så många och får knappt ihop 10man runs, och börjar bli
less på att PUGa, så att lämna mitt nuvarande guild skulle inte vara något problem


MvH Jaktkorv / Robin
Till överst på sidan Gå ner
Jaktkorv
Gäst




Survival Hunter Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Survival Hunter Ansökan   Survival Hunter Ansökan I_icon_minitimesön mar 29, 2009 7:51 pm



oj glömde armoty länk ^^;
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Survival Hunter Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Survival Hunter Ansökan   Survival Hunter Ansökan I_icon_minitimesön mar 29, 2009 10:24 pm

Hejsan, tror vi behöver hunters. Har dock inte haft speltid på 2 dagar, så vet inte hur det ligger till atm :p Men ditt gear och exp ser bra ut. Titta gärna på lite filmer över OS 25 +3D. Eftersom att det är det vi håller på med mästadels just nu.
Men vänta på svar från Kolgate så ska du se att det löser sig!
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Survival Hunter Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Survival Hunter Ansökan   Survival Hunter Ansökan I_icon_minitimemån mar 30, 2009 2:00 am

Tjenare. Som whobz säger så behöver vi hunters. Jag accepterar dig, men jag vill att du kikar på lite os 25 +3drakar filmer precis som whobz säger. Smile


Viska Nakåh, Kolgate, Zacharie, Filiboostin eller Huzk för invite!


välkommen
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Survival Hunter Ansökan Empty
InläggRubrik: Sv: Survival Hunter Ansökan   Survival Hunter Ansökan I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Survival Hunter Ansökan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Aee - HUNTER
» DK DPS Ansökan
» Ansökan dk dps
» Ansökan miiiiiniiigreenie
» Sv Hunter apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: