KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Application

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Jafkz -
Gäst




Application Empty
InläggRubrik: Application   Application I_icon_minitimesön apr 05, 2009 5:08 pm

Tjenixen, är en föredetta stormreaver spelare som nu är på G igen. Lirade när ni började forma eran guild här etc.
Har kollat upp lite information angående eran guild, Och det jag ser är att det har gått frammåt som det ska, Ni fixar sådana saker som jag personligen skulle vilja ha som ett krav i en guild, Sartharian 3D m.m

Som jag förklarade ovan, hade haft ett uppehåll och där emellan spelat på en annan server som inte var någonting för mig. Så nu är jag tillbaka och här har vi lite information om mig!

Spelar för nuvarande på min UD male rogue vid namn : Jafkz på stormreaver.

Specc : Mutilate 52/12/7

Attackpower 3077
Crit 32.94%
Expertise 207. 25/25 = Expertise cap
Hit rating 311, Håller poison hit cap pga muti specc.

Har min pvp trinket och fel ring på armory tyvärr.

När vi redan är inne på mitt gear, så kan jag säga att jag är missnöjd med mina vapen, och väntar på att få komma igång att raida så man får spendera guld på fina vapen enchants Smile

Mina proffesions i nu läget är engineering 410 & Mining 203, Jobbar på dom! Utifall det är något ni har som krav på mig.

Har mic, + tillgång till alla möjliga program så som ventrilo.

När vi kommer till raiding tider, Jag har alltid möjligthet att raida! Det är en annan femma om jag planerar att göra någonting, Men då meddelar jag guilden i bra tid. PoTs / Flasks, Brukar köra med Elixir of major agility, Eller 20 + stats.

Där var lite kortfattad information om mig, För övrigt är jag 19 år gammal, tatuerad arbetslös och en trevlig figur med humor.

Är det någonting som ni undrar? Det går att kontakta mig via ingame lika bra som via detta forum, Tack / jocke
Till överst på sidan Gå ner
Jafkz -
Gäst




Application Empty
InläggRubrik: Tillägg   Application I_icon_minitimesön apr 05, 2009 5:22 pm

Märkte att armory inte gick att länka i min föregående post. Har läst igenom era regler, det ser utmärkt ut!

Glömde mallen, Men fick med all information ni nämt.. Provar länka en till gång Borde fungera! Hoppas på det bästa nu, Tack o hej / jocke
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Application Empty
InläggRubrik: Sv: Application   Application I_icon_minitimesön apr 05, 2009 5:39 pm

Du låter som en hyvens grabb om vi säger så , du verkar ha hyffast gear ochså , vet inte hur det är på roguestatusen men om det går vägen och du gör mer skada än dom där noobsen Eastonlol och Kol(lol)gate så är det game för mig!
Till överst på sidan Gå ner
Jafkz -
Gäst




Application Empty
InläggRubrik: Sv: Application   Application I_icon_minitimesön apr 05, 2009 6:04 pm

Man bockar och bugar Smile Håller tummarna och inväntar ett svar!
Till överst på sidan Gå ner
Jafkz -
Gäst




Application Empty
InläggRubrik: Tyvärr.   Application I_icon_minitimetis apr 07, 2009 3:25 pm

Väntar nu i 3 dagar, Och som ni förstår har jag applyat även till andra guilder. Och det visar sig nu att jag har blivit godkänd utav en annan guild. Så lycka till Smile Men ni ser ut att ha det bra med rogues hur som haver. Tack / jocke
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Application Empty
InläggRubrik: Sv: Application   Application I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» dk application [Accepterad]
» Priest Application
» Rogue application [Accepterad]
» Sisha Priest
» Hisap - Mage Application <Accepterad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: