KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fury warrior / combat rogue

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Wimplo
Gäst




Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimefre sep 04, 2009 10:53 pm

Hallå, satt här och försökte tyda alla finska ord vilket bara ledde till problem tills jag såg att KW tänkte starta upp igen och gav mig nya hopp om att hitta ett raiding guild (: . Heter Nicklas och är 24 och jobbar som kockjävel ( kan bli knasiga arbetstider ibland men är nästan bara vardagar lunch, 3 dagar av 4 ska inte vara något problem om jag inte skapar problem för mig själv (: ). Ansöker med 2 chars(fury warrior, rogue) kör det ni vill ha i guilden då båda är rätt likvärdigt gearade.
(ni hade redan en lyx mall så kör med den)
Karaktärens namn: Wimplo, mutilol

Klass/ras:Fury warrior UD, Rogue UD

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken:BS(nästan max) mining(max), tailoring(nästan max) saknar andra men ska dra upp något för dps

Ålder?: 24 snart 25 q q

talents 0/0/0:
19/52/0(fury, har dual specc)
15/51/5(combat, har dual specc)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
jag körde alliance(stormscale retri pala+ rogue) under större delen av min 60 tid och har raidat allt utom slutet på naxx40 sen kom nån på att vi skulle börja köra horde och där har jag vart med på allt förutom sunwell. Senaste prestationen är ToC10 fullclear utan att nån dog (:

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
har vent + mic och kanske använder den lite för mycket istället.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
minst 3 av 4 dagar - jobb / frugan måste ha nån dag

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Vi böt server till stormreaver från al akir ett gäng polare på 10 pers och körde raids ihop / gjorde pugs, sen gick dom flesta med i iumentum samt jag fast jag raida aldrig med dom och deras loot system är episkt fail (:

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
ovan förklarar nog

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
känner ingen tyvärr :/

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv Wink
tja, jag vill börja raida och ta bort min rastlöshet lol! och ni verkar som ett väldans bra alternativ.
Det var allt jag hade att säga och hoppas jag låter som ett lockande alternativ cheers
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimelör sep 05, 2009 2:39 am

En fråga bara , vadfasiken heter dina gubbar ?
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimelör sep 05, 2009 11:27 am

FiliPWNSTIN skrev:
En fråga bara , vadfasiken heter dina gubbar ?


Wimplo OCH mutilol


Hejsan, eftersom att guilden är så pass ny igen så låter jag dig själv bestämma av vilken av gubbarna du vill spela på.

Du blir självklart accepterad. Ditt gear och din experience ser bra ut. Välkommen till Kiljaeden!
Till överst på sidan Gå ner
Wimplo
Gäst




Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimelör sep 05, 2009 11:57 am

Jag väljer roguen(Mutilol)då eftersom jag tycker den har mest att ge och har bäst gear. Basketball åker bort ikväll lördag kommer hem på söndag och loggar in då
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimesön sep 06, 2009 4:03 pm

Såg bra ut det här!

välkommen =)
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimesön sep 06, 2009 11:07 pm

Ser mycket bra ut Smile Välkommen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fury warrior / combat rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fury warrior
» Fury warrior 80! [Accepterad]
» lv 80 fury warrior [nekad]
» Muaja Fury Warrior [Nekad]
» Malevoyant - Fury warrior ansöker!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: