KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fury warrior / combat rogue

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Wimplo
Gäst




Fury warrior / combat rogue Empty
InläggRubrik: Fury warrior / combat rogue   Fury warrior / combat rogue I_icon_minitimefre sep 04, 2009 10:53 pm

Hallå, satt här och försökte tyda alla finska ord vilket bara ledde till problem tills jag såg att KW tänkte starta upp igen och gav mig nya hopp om att hitta ett raiding guild (: . Heter Nicklas och är 24 och jobbar som kockjävel ( kan bli knasiga arbetstider ibland men är nästan bara vardagar lunch, 3 dagar av 4 ska inte vara något problem om jag inte skapar problem för mig själv (: ). Ansöker med 2 chars(fury warrior, rogue) kör det ni vill ha i guilden då båda är rätt likvärdigt gearade.
(ni hade redan en lyx mall så kör med den)
Karaktärens namn: Wimplo, mutilol

Klass/ras:Fury warrior UD, Rogue UD

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken:BS(nästan max) mining(max), tailoring(nästan max) saknar andra men ska dra upp något för dps

Ålder?: 24 snart 25 q q

talents 0/0/0:
19/52/0(fury, har dual specc)
15/51/5(combat, har dual specc)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
jag körde alliance(stormscale retri pala+ rogue) under större delen av min 60 tid och har raidat allt utom slutet på naxx40 sen kom nån på att vi skulle börja köra horde och där har jag vart med på allt förutom sunwell. Senaste prestationen är ToC10 fullclear utan att nån dog (:

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
har vent + mic och kanske använder den lite för mycket istället.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
minst 3 av 4 dagar - jobb / frugan måste ha nån dag

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: