KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shadow Priest LFG Guild O.o <Nekad>

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Anders t
Gäst




Shadow Priest LFG Guild O.o  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Shadow Priest LFG Guild O.o <Nekad>   Shadow Priest LFG Guild O.o  <Nekad> I_icon_minitimesön sep 13, 2009 7:25 pm

Karaktärens namn: Unacceptable

Klass/ras: Undead Priest

Kan inte linka armory efterssom jag nyss bytt till denna servern och den inte uppdaterats.

Yrken: Tailoring/Enchanting

Ålder?: 19

talents 14/0/57: Shadow, men kan vara healer om det behövs. Är disc i PvP.

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Raidade med min drulle pre tbc, inte så mycet under tbc, varit med och downat 7 bossar i ulduar med min warlock(4.5k dps).

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Yep

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Jag kan raida på dem flesta tiderna

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Nyss bytt till denna servern så inget guild innan, vf jag byta? Den förra var lite död.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Har inget

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Nope

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Har en Level 80 druid (alliance) på denna servern och har en level 80 warlock (horde) på en annan server. Har PvPat en del den senaste tiden så är lite sugen på lite PvE. Har min druid har varit med sedan pre TBC.
Nuvarande dps på min Unacceptable, är 3k+, dock är den ny levlad sedan förra veckan och jag gör så mycket som möjligt atm för att bättra på mitt gear och min dps. Har bara shdaow gear som PvE atm.
Till överst på sidan Gå ner
 
Shadow Priest LFG Guild O.o <Nekad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» SHADOW PRIEST [NEKAD]
» Shadow priest / Disc priest
» Priest Application
» Kjedligtrusa 80 Priest
» Sisha Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: