KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Boomkin/Resto <Nekad>

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Skiner
Gäst




Boomkin/Resto <Nekad> Empty
InläggRubrik: Boomkin/Resto <Nekad>   Boomkin/Resto <Nekad> I_icon_minitimetis sep 15, 2009 8:31 pm

Karaktärens namn:Skiner

Klass/ras: Tauren Druid

Armory länk med PvE gear:

Yrken:skinning/LW (låg skillad)

Ålder?: 16

talents 58/0/13:Balance / 24/0/47:Resto

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: inte mycket pretbc/ nästan alla tbc raids/naxx10/25,os10/25,mally10/25,nästan alla ulduar 10/25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?: Klart!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider? nästan alla

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Slackers United

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Joinade den bara för en random invita mig till den

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Ja, Zulmokris och lite grann Myteen

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: går skola tränar/pluggar för att bli flygplans tekniker kan raida varje dag runt 16.00- 23.00 har inte mkt för mig på fritiden ganska vass på att spela WoW och strategi spel men spelar mest wow nu för tiden elephant så kasta mig en invite snarast
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Boomkin/Resto <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin/Resto <Nekad>   Boomkin/Resto <Nekad> I_icon_minitimetis sep 15, 2009 10:20 pm

Riktigt fattigt skriven application imo.
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Boomkin/Resto <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin/Resto <Nekad>   Boomkin/Resto <Nekad> I_icon_minitimeons sep 16, 2009 6:24 am

Skiner skrev:
så kasta mig en invite snarast

Diggar det hära, låter som att du har alla hästar hemma + några till som inte är dina , samt att du bara spammar mig mitt under ulduar raiden om att få joina är ju ganska idiotiskt. Att du känner Myteen är i mina ögon ingen possitiv sak bounce. Hur som , kollade ditt gear när armory inte var nere under maintaince och det var ju inget kalasgear om vi säger så. Blir ett nej då vi har fullt på druider och lite annat.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Boomkin/Resto <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin/Resto <Nekad>   Boomkin/Resto <Nekad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Boomkin/Resto <Nekad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid! <Nekad>
» Resto Shaman [Nekad]
» Hycei Resto Shaman [Nekad]
» Boomkin Druid < Accepterad>
» Xearly (Tank Druid) [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: