KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Lolretri med fin gear

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Noterad
Gäst




Lolretri med fin gear Empty
InläggRubrik: Lolretri med fin gear   Lolretri med fin gear I_icon_minitimeons sep 16, 2009 6:37 pm

Ville då först nämna att jo, jag såg att retris var taggad som 'full'. men tog chansen att applya ändå fan, gör väl ingen illa


Karaktärens namn: Notera

Klass/ras: blood elf paladin, retribution

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) ska försöka komma ihåg att logga ut i pve gearet, glömmer det ofta då jag pvpar/duellerar ganska mycket när jag inte har annat att göra.


Yrken: Har typ 20 enchanting ATM då dom blev deletad för ett tag sen då jag blev hackad och det inte gick att fixa tillbaka ;P kommer levla upp enchanting någong gång i den närmre framtiden Razz (om ni oroar er om att jag ska bli hackad så har jag blizzard authenticator skiten när man loggar in. Typ omöjlig att hacka ungefär Wink )

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 5/11/55

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
allt pre-bc
alla t4/t5 raids, fulla mh+bt, 3 i swp. Har gear för att bekräfta på typ 4 chars. ^^
fulla naxx, os voa och den skiten, fulla ulduar, allt i både 10/25, några hardmodes i 10 också. har dock inte clearat toc10/25 än då jag har lackat guild. kan de mesta taktikerna där iaf


Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Aa, min mick är sönder dock, lånar brorsans innan jag ska köpa ny så np Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Läste tiderna och det ser bra ut. kan vara någon dag jag måste dra 22.30 men borde gå bra

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Vart med i Really impressive title, har vart frågad till the sanctuary och colour flera gånger, och andra guilder jag vart med i/frågad till som jag inte kommer ihåg. Dock mest pvpat i slutet så har inte orkat joina en pve guild förrän nu.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Just nu ingen alls som sagt Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: känner zulmokris litegrann bara, sen körde jag med filiboostin i ngn guild för ett bra tag sen (annan char) Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Börjat känna att man ska joina en PvE guild då jag inte har raidat aktivt sen 3.0.8. PuGs är ju inte precis min favorit, sen har jag spelat med lite folk därifrån efter dom startade och har hört om er progress Smile så det är ju bara att kika på och se om allt är okej, ge mig en in-game whisp och så äre gogo!
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Lolretri med fin gear Empty
InläggRubrik: Sv: Lolretri med fin gear   Lolretri med fin gear I_icon_minitimeons sep 16, 2009 10:19 pm

Nog fan den mest välskrivna apply jag sett på detta forumet iaf, bra apply och fint första intryck. Men du lyckades ju visa pvp geared och antar väll att du har fint pve gear med. Whispra Easton så får du invite Smile välkommen








/easton, the boss.
Till överst på sidan Gå ner
 
Lolretri med fin gear
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Xearly (Tank Druid) [Nekad]
» Blood death knight [DPS]
» Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: