KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Enhancement Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Twizter
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman I_icon_minitimefre sep 18, 2009 6:23 pm

Karaktärens namn:

Klass/ras:

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken:Leatherworking/Engineering 400+ skill

Ålder?: 15

talents 15/56/0:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Har raidat lite i TBC lite Kara men mest nu i 80 Clearat Naxx 10/25 OS 10/25 3D Ulduar 10 9/14 bossar EoE 10/25 Voa 10/25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Ja

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alltid

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: extreme survivors på servern Frostwhisper är där atm villig att byta server

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: För att jag vill vara mer seriös med raider

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: känner Acceptable och han har berättat om guilden och säger att den är bra =)

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Jag bor i Staffanstorp och är väldigt intresserad av att joina ett seriöst raiding guild
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman I_icon_minitimefre sep 18, 2009 8:07 pm

Ganska fattigt skriven apply om jag får säga det själv, du har inte skrivit vad gubben heter så vi kan kolla det på armory heller
Till överst på sidan Gå ner
Twizter
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman I_icon_minitimefre sep 18, 2009 8:28 pm

Jag hade missat att copa de.. namn Twizter på wow men ska göra en ny guild apply med mitt pve gear på armory
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman [Nekad]
» Nerokk, elemental shaman
» Hycei Resto Shaman [Nekad]
» Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]
» Resto Shaman application [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: