KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Záila, Elemental

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Záila
Gäst




Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitimesön sep 27, 2009 10:26 pm

Karaktärens namn:
Záila

Klass/ras:
Jag är en Tauren Shaman

Yrken:
Mining och Tailoring (men har inte maxxat Tailoring med tanke på att jag tränade bara tailoring för back enchanten)

Ålder?:

jag är 18 år gammal

talents 0/0/0:
Jag kör med en 58/13/0 specc (Elemental) och med 0/16/55 resto specc som dual specc

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Pre TBC spelade jag inte.

TBC:
Karazhan - Cleared
Zul'aman - Cleared
Gruul - Cleared
Magtheridon - Cleared
Serpentshrine Cavern - Cleared
Tempest Keep - Cleared
Mount Hyjal - Cleared, fast sista bossen efter nerf patchen, men fortfarande en utmaning då ^.^
Black Temple - Upp till Teron Gorefiend före nerf patchen, fast det var fortarande en utmaning för dom som aldrig hade vart där. Clearade hela instancen 2 gånger efter nerf patchen och före wotlk.

WOTLK

Naxxramas 10/25 - Cleared
Sartharion 10/25 - Cleared, har Of The Nightfall titeln och gjort Sarth med 1, nästan 2 drakar uppe.
Malygos 10/25 - Cleared
Ulduar 10/25 - 10 manna allt död förutom Algalon, och upp till Thorim på 25 manna.
Totc 10/25 - Båda normal cleared, dödat första bossen i totc 10 HC

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Jag har faktiskt inte Vent 2.1.4, men det är lätt fixat, bara att dra ner Ventrilo mix så är det klart. Och jag har en mikrofon som fungerar utmärkt och jag är inte rädd att använda den!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Alla era raid tider funkar utmärkt för mig, och på bra dagar dessutom, så jag kan nog ha nära till 100% närvaro.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Den här gubben är från en början egentligen en Draenei Shaman som jag hade på Kor'gall. Guildet som jag var med i där mest är nog Divinity, en guild som raidade MH och BT i TBC. Lämnade dom för att jag vart less på allt folk i guildet som inte visade upp sig till progress raider och som whinade när dom inte fick dom sakerna dom ville ha. Annars var jag med i Peacocks som var mest vänner som jag hade Träffat genom det 1.5 år som jag har spelat WoW. Sen kom Faction change och jag bestämde mig för att använda det på min Protection Warrior och Elemental Shaman och miggade dom hit som horde för att jag har IRL kompisar här. Här på Stormreaver har jag inte vart med i nån guild förutom TangentMord, vilket är en guild med IRL kompisars alts i.


Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Som jag skrev ovanför så är min nuvarande guild <TangentMord> vilket bara är en guild for IRL kompisars alts.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:

Faktiskt inte, med tanke på att jag miggade till Stormreaver för några dagar sen.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Jag kan väl ta och berätta lite grann om mig själv då Wink

Som sagt, jag är en kille oå 18 år, Bor i sågtäkten utanför Hudiksvall. Går andra året på en gymnasieskola kallad "Glada Hudik Gymnasiet" med inkriktning "Grafisk Design och Layout". På fritiden tycker jag om att vara med kompisar, sitta vid datorn och pyssla, spela spel eller hålla på med olika digitala produktioner som göra musik (Har hållt på med att göra musik och rappa själv förut, inte lika mycket nu dock), göra beats, hålla på med bilder, göra hemsidor (gör det inte så mkt nu) och så vidare.

Och på frågan "Varför vill du joina Kiljaeden who" så svarar jag: För jag har kollat runt på ert forum och hört lite saker om er. Allt som jag har sett och hört har varit positivt, och det verkar som om det är en bra atmosfär i guildet, så jah skulle vilja bara en del av guildet och bidra med något bra Smile Och så är det ju en svensk guild så det är ett stort plus också! Wink



Så, här är min applikation, och jag hoppas att jag får höra positiva nyheter från er Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Sv: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitimesön sep 27, 2009 11:17 pm

Hejsan Záila. Det är så här man önskar att alla applications skulle se ut. Ditt gear och din experience är som dom flesta. Fullt ut vill säga. En sak jag skulle vilja poängtera thou, är ditt meta val. Byt till en Chaotic skyflare diamond. Vilket ger dig extra dps. Annars ser det väldigt bra ut!

Välkommen till Kiljaeden who!
Till överst på sidan Gå ner
Záila
Gäst




Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Sv: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitimesön sep 27, 2009 11:20 pm

Självklart att jag kan byta Meta gemet, alltid tacksam för tips Wink
Och jag kontaktar en officer online senare för invite också Smile
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Sv: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitimemån sep 28, 2009 2:18 pm

jävligt snygg apply!

välkommen Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Sv: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitimemån sep 28, 2009 4:52 pm

Fyfan vilket första intryck asså, kolla apply:n börjar ju gråta! Redigt fin,bra exp. Välkommen!






/easton, the boss.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Záila, Elemental Empty
InläggRubrik: Sv: Záila, Elemental   Záila, Elemental I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Záila, Elemental
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nerokk, elemental shaman
» Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: