KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Förbannad

Gå ner 
FörfattareMeddelande
daawd
Gäst




Förbannad Empty
InläggRubrik: Förbannad   Förbannad I_icon_minitimesön okt 04, 2009 7:42 pm

Karaktärens namn:Förbannad

Klass/ras:Lock undead

Yrken:Mining 450/Jc 450

Ålder?:27

talents 0/0/0:3/13/55

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Innan tbc har jag gjort alla dungeons aq20/40 Mc40 Bwl40 Naxx40 I tbc har jag gjort alla hc dungeons kara,Gruuls,Ssc,Tk,Mh,Bt I Wotlk har jag gjort Alla Hc dungeons samt normal samt Os10/25 EoE10/25 Naxx10/25 Ulduar10/25 upp till yogg saron

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?japp har mic och kan prata Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:Alla dagar och tider inga problem har inget jobb atm så kan raida 24/7

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Va ally innan men gjorde faction byte för vill kicka lite ally ass min Guild Atrum Regina disbanda för folk hade massa irl problem så då va vi några som byte faction sen har jag velat spela horde sen tbc Smile

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:Nej

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Nej ingen tyvärr än

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:När jag inte wowar gymmar och och tränar thaiboxning eller umgås med min son utbildad snickare men blev arbetslös för en månad sen på grund av arbetsbrist Smile gillar svenska gillen så vill applya hit har alltid 100% focus när jag spelar alltid full repaird samt rätt gems och enchants på mitt gear.har flasks buff mat och allt med mig kollar upp bra specs för single target dps och AoE så har alltid koll på sånt har rätt glyphs med för mina specs
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Förbannad Empty
InläggRubrik: Sv: Förbannad   Förbannad I_icon_minitimesön okt 04, 2009 11:22 pm

När man såg topicen så förväntade mig sig nån p12 som grina över att nån leftat ur en grupp eller nått :p Så var ju dock inte fallet. Du har bra gear och så och ser att du redan är med så välkommen är väll allt man har att s'ga
Till överst på sidan Gå ner
 
Förbannad
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: