KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Scryelól, Death Knight

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Scrye
Gäst




Scryelól, Death Knight Empty
InläggRubrik: Scryelól, Death Knight   Scryelól, Death Knight I_icon_minitimetis mar 03, 2009 6:50 pm

Karaktärens namn:
Scryelól

Klass/ras:
Undead Death Knight

Armory:

Yrken:
Mining & JC, men alldeles för låg skillnivå för att vara användbara.

Ålder:
19, fyller 20 i juni.

talents:
17/0/54

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
Spelade i en av den bästa guilden på darksorrow "pretbc", då var det ubrs och mc som kördes. Tbc har jag ej spelat särskilt mycket, lirade lite med guilden som på denna realm heter "S T O R M". De spelade då på veknilash som alliance, men migrate:ade/levlade nytt här som horde. WOTLK så har jag gjort mig en Death Knight, och nästintill enbart PvP:at, men har nu börjat söka tillbaka till PvE:andet, vilket jag finner underhållande.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Absolut. Sitter nästintill alltid i ventrilo med vänner, så det har blivit lite av en skada.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider:
Alla dagar utom på onsdagar, då jag har innebandyträning då mellan 20-22.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Jag var nyligen i RestInPeace, vilket var en PvP-guild. Lämnade den då jag ej finner den särskilt aktiv, vare sig det gäller PvP eller PvE.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Känner tyvärr ingen. Spelade med Sisha i RestInPeace dock Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Jag vill joina då jag som sagt finner det roligt att raida, då jag mellan jobb, sambo och innebandy spelar väldigt mycket datorspel. Har ej särskilt mycket mer att tillägga Razz
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Scryelól, Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Scryelól, Death Knight   Scryelól, Death Knight I_icon_minitimeons mar 04, 2009 12:05 am

Verkar ju vettigt med raidtider och prewotlk exp . Dessvärre har ju X antal DK's i guilden så tror det blir ett nej från mitt håll iallafall, den ligger öppen tills nån av dom andra yttrat sig .
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Scryelól, Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Scryelól, Death Knight   Scryelól, Death Knight I_icon_minitimeons mar 04, 2009 1:52 am

Precis som boostin säger så är din raidexp, tider vettigt för oss.
Men det andra som Filiboostin säger vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om att det är fullt på dks, för nyligen så lämnade en DK, och en är väldigt inaktiv.

Från min sida så är det ett ja, men jag lär dock iaf höra vad boostin och andra officers säger.

Återkommer senare.


/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Scryelól, Death Knight Empty
InläggRubrik: Sv: Scryelól, Death Knight   Scryelól, Death Knight I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Scryelól, Death Knight
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight apply.
» Blood death knight [DPS]
» Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
» Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: