KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemKalenderVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Resto Shaman [Nekad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 12:40 am

Karaktärens namn: Bloshammy

Klass/ras: Shaman Tauren

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Bloshammy

Yrken: LW / Skinning

Ålder?: 16

talents 0/15/56

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Wotlk: Naxx hc/normal Os hc/normal (dock ingen exp med drakar) Eoe hc/normal voa hc/normal.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?yup har både mick och vent och är inte rädd för att prata ;>

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: beror på om jag har fotbollsträning men går offtast och går fortfarande i skola så jag slutar raida ca 23 men kan vara uppe längre ibland om det behövs.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Kan vara Resto lr Elemental beroende vad som behövs till raiden har fullt T7 i båda. Jag vill joina kiljaeden för att dom/ni är bra och för att jag inte har ngn guild.

MVH Blos
Till överst på sidan Gå ner
Rinkokonoe

Rinkokonoe

Antal inlägg : 32

InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 1:07 am

loal har du inte varit med i guilden förut o leftat O.o?
Användarens profil
Mr.Whobz

Mr.Whobz

Antal inlägg : 53

InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 7:27 pm

Ge mig en bra anledning varför jag skulle invita dig igen.

Du är bland de omognaste personer jag träffat.

Inte jag som sköter det här, men har ju ett finger med i spelet, så vi får se hur det blir med det här.
Användarens profil
Kolgate
Admin
Kolgate

Antal inlägg : 189

InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 7:42 pm

Nu kommer inte jag ihåg situationen, men eftersom vi har kickat dig så lär det ju inte vara något + i kanten precis.

Jaja, vi hade lite snack i Officer chat och tyvärr så blir du nekad.

/kolgate

Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitime

Resto Shaman [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: