Karaktärens namn: Gathul
Klass/ras: Paladin/BE
Armory länk med PvE gear:
Yrken: Mining/JC
Ålder?: 17
talents 0/0/0: 53/0/18
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har exp från allt utom aq40 och Naxx från pretbc. I tbc körde jag allt utom Illidan och SWP, nu i wotlk har jag kört allt utom Sartharion + X drakar.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp, pratar i micken när det behövs=)
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kommer kunna raida 3-4 gånger i veckan med era tider. Dom passar mig utmärkt.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har inte varit med någon annan seriös raidingguild med denna char. Jag var med i Grid med min warlock men lämnade efter att alltmer officerare hoppade av.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har som sagt ingen nuvarande guild.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Är irl polare med Nerokk och känner säkert igen många andra.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center] Jag har hört från min polare att det är en trevlig guild och jag gillar att ha bra stämning i venten under raids. Passar utmärkt inför kommande Ulduar!