KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Gathul, Holy Paladin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gathul
Gäst




Gathul, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimelör mar 14, 2009 7:51 pm

Karaktärens namn: Gathul

Klass/ras: Paladin/BE

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Mining/JC

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 53/0/18

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har exp från allt utom aq40 och Naxx från pretbc. I tbc körde jag allt utom Illidan och SWP, nu i wotlk har jag kört allt utom Sartharion + X drakar.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp, pratar i micken när det behövs=)

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag kommer kunna raida 3-4 gånger i veckan med era tider. Dom passar mig utmärkt.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har inte varit med någon annan seriös raidingguild med denna char. Jag var med i Grid med min warlock men lämnade efter att alltmer officerare hoppade av.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har som sagt ingen nuvarande guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Är irl polare med Nerokk och känner säkert igen många andra.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center] Jag har hört från min polare att det är en trevlig guild och jag gillar att ha bra stämning i venten under raids. Passar utmärkt inför kommande Ulduar!
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Gathul, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimesön mar 15, 2009 12:43 am

Jadu, gearmässigt sådär går att jobba på + fint med bra exp och då trillar gearet ner men jag vet inte hur det är med Holy paladins i guilden atm då vi har flera stycken Razz
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Gathul, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitimesön mar 15, 2009 2:29 am

Tjena!

Jadu, det här såg ju vettigt ut. Ska höra lite med Zacharie, men jag tror nog det finns en stor chans att du får joina Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Gathul, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Gathul, Holy Paladin   Gathul, Holy Paladin I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Gathul, Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin
» Xornia, Holy Paladin
» holy paladin som vill joina
» Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>
» Billa Holy paladin Applications [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: