KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Acceptable- Feral druid <Accepterad>

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Peter
Gäst




Acceptable- Feral druid  <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Acceptable- Feral druid <Accepterad>   Acceptable- Feral druid  <Accepterad> I_icon_minitimesön sep 13, 2009 7:14 pm

Karaktärens namn: Acceptable

Klass/ras: Druid/Tauren

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) Har precis migratat till denna servern så armory har inte hunnit uppdatera, Heter Acceptable och är tauren druid på Stormreaver. Om inte armory har hunnit uppdatera när ni tittar igenom min application så är det inget problem att få en ingame inspect.

Yrken: JC/Enchant, low lvl

Ålder?:17

talents 0/56/12

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har inte raidat särskilt mycket innan WotLK, men har raidat, Naxx 10/25, OS 10/25, VoA 10/25, ToC 25 (första bossen), Ulduar 10, 7/14.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Ja.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Alltid.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har precis migratat till denna servern, söker nu seriöst raidingguild.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har inget guild.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nej

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Bor i Staffanstorp (Skåne), är väldigt aktiv inom WoW. Går för tillfället på ett gymnasie i lund, där jag studerar Spelutveckling. Är sugen på att komma igång och raida igen, efter att ha pvp ett tag nu. Men som sagt, väldigt aktiv och gör mitt bästa, är katt- dps för tillfället, sista dps kollen: OS 25, 5.7k dps. Kan tänka mig att eventuellt tanka om det behövs. Det var nog allt för mig, tack på förhand
Till överst på sidan Gå ner
 
Acceptable- Feral druid <Accepterad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» moranda feral tank druid
» Boomkin Druid < Accepterad>
» feral tank
» Ansökan Restro druid.
» Druid ansöker om en spot =)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: