Karaktärens namn:
Tiwaz
Klass/ras:
Undead Mage (male)
Yrken:
har JC men dock inte full skill än har 300 av 400. sen har jag enchanting 410/450, anledning till att dom är ganska låga är för att jag byter proffesions relatift ofta efetr som jag lätt tröttnar på dom ..
Ålder?:
jag är 24 år gammal (85a)
talents 0/0/0:
Hmm tänkte jag lägger upp armory här så får ni kika efetr mina talents, för jag tror inte alla skulel förstå om jag bara skrev upp siffrorna.. sen medans kan ni ju kolla gearen om den är okej..Hmm försökte lägga ut länken nyligen men när jag kollar förgranska lr hur man säger så ser jagf inte länken..:/ aja ni får väl försöka hitta mig själv efetr som det inte funkar..
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
Hmm ja va fan ska man börja, har kört Bwl,mc,zg det var dom jag körde runt lvl 60 när inte allt det hära nya fanns.
sen i tvc så körde jag mycket ZA och BT samt eye. sen nu i Wotlk har jag kört nästan allt det som saknas är att downa coliseum på heroic, och har 2 bossar kvar att klara på toc 10 hc.
men åter till en annan sak dom instancerna innan wotlk så körde jag tank samt fram till ulduar 25, sen 1 månad innan Toc kom så vart det accet hackat och jag beslutatde mig för att sluta spela, men sen övertalade lill brorsan mig att börja igen så jag fick ett konto av honom med en halv crappy mage som jag spelat nu på i ca 6 månader. och jag kan karaktären in och utantill.. läst många guides om man kan uttrycka sig så för å komma igång, oj nu rinenr de iväg här..
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Jo jag har ventrilo har alla verationerna samt andra program som man behöver mic till om det skulle vara så,
har en mic lr jag har lånat en atm för mina lyckas gå sönder allt för ofta på fyllan:P hehe jag är rätt pratglad av mig tycker om att snacka skit å skoja runt. kan vara rätt tyst under raids för då är jag mera focuserad på att göra rätt och undvika inviduella misstag.
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
jag kan raida alla dagar utom fredag och lördag, för jag brukar sällan vara hemma då. och om jag är det så är det alltid folk här istället.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
jag har bara lirat i Magica. och nej har inte lämnat än.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
jag tänker nästan helt säkert lämna pgr av, jag och en officer och gm har hamnat i en stor diskution angående min dator. det var såhär ett tag för några veckor sedan att jag låg lågt under min normala standard i dpsen. så jag har fixat det nu men det var tydligen försent enligt dom, så dom har puttat ner mig till casual från member casual innebär att jag inte får någon raid spot lr loot när jag väkl får komma med, så för mig känns det onödigt att vara kvar där när man inte får raida, och det är det jag spelar för typ.. det enda som tar imot lite att lämna är polarna men som sagt tycker ni om mig så kommer jag gärna in som trial och jobbar mig uppåt.. tänkte var lika bra jag är ärlig om det här med datorn så det inte blir någe tjaffs senare..
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Jag känner ingen i den här guilden, har bara hörtalas om er och sätt recruit spammen i trade tror jag det var så såg jag ni var svenskar och norskor lr hur man säger, går hällre med där så jag slipper engelskan, får den är lite si och så ^_^
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv
Hmm ja jag är en oftast glad å rolig snubbe, är inte rädd för att snacka, jobbar som murare, så ibland kan det bli övertid men brukar kunna vara hemma runt 5 halv sex. tycker om att festa udner helgerna, tyckler man sak passa på medans man är ledig. Aja tack för mig och ha det KING MvH Dennis aka Tiwaz