KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Orc Destro Warlock

Gå ner 
FörfattareMeddelande
rajbin




Antal inlägg : 2
Join date : 09-09-15

Orc Destro Warlock Empty
InläggRubrik: Orc Destro Warlock   Orc Destro Warlock I_icon_minitimetis feb 02, 2010 2:47 pm

Karaktärens namn: zlampzke

Klass/ras: Orc Warlock

Yrken: 450 engineering 440 tailoring

Ålder?: 18, fyller 19 i år

talents 0/0/0: 3/13/55 (destro)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: inget pretbc eller tbc. Wotlk: Naxx 10/25, eoe 10/25, ulduar 10/25, toc10/25 och icc10/25 (4 bossar)

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Ja, inga problem

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Jag kan raida alla dagar 16:00 - 01.00 så alla tider passar Smile

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Atria Mortis (stormscale), lämnade för att jag inte tyckte den var så bra. <Tvåsidia> (stormscale) lämnade för att jag miggade hit till stormreaver. Tvåsidia hade förövrigt tribute to insanity på farm Smile Miggade till stormreaver för mina kompisar spelar här.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har ingen guild nu Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Necrofeel, förbannad och dûde Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Jag vill joina för att mina kompisar säger att guilden är bra och trevlig Smile det är ju dessutom skönt att guilden är nordisk Smile Jag tror absolut att jag platsar i guilden, jag spelar mycket och jag har ca 5.3k GS har även brains Wink
Till överst på sidan Gå ner
 
Orc Destro Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Leeze: Warlock - 0/41/30
» Leeze: Warlock - 0/41/30
» 80 warlock Full epic, søker Guild.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: