KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Retri pally- Rinkokonoe

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
toxx
Gäst




Retri pally- Rinkokonoe Empty
InläggRubrik: Retri pally- Rinkokonoe   Retri pally- Rinkokonoe I_icon_minitimesön jan 25, 2009 3:34 pm

Karaktärens namn: Rinkokonoe

Klass/ras: Belf pally

Yrken: jc

Ålder?: 20

talents 0/0/0: 0/10/61

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: pretbc: upp till 8 bosar i naxx40 tbc:2nd boss sunwell Wotlk: Hc/norm allt clearat

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: beror helt på vecka till vecka

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Chosen onces, var bara i guildet för en polare var där

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:Choosen onces ---||---

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Nakåh,Zacharie,Gorrê,Plainwalker

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: hmm,varför ja vill joina , jo vill raida me skåningarna Razz nee men vill ba ha en chill raid guild till min pally
Till överst på sidan Gå ner
Nakahh




Antal inlägg : 29
Join date : 09-01-21

Retri pally- Rinkokonoe Empty
InläggRubrik: Sv: Retri pally- Rinkokonoe   Retri pally- Rinkokonoe I_icon_minitimesön jan 25, 2009 3:36 pm

En kille som jag spelat med ett bra tag, och den här killen vet verkligen hur man spelar tbh

Han har helt klart min röst!
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Retri pally- Rinkokonoe Empty
InläggRubrik: Sv: Retri pally- Rinkokonoe   Retri pally- Rinkokonoe I_icon_minitimesön jan 25, 2009 4:30 pm

Välkommen!

Viska nakåh, kolgate, bozeman, whobz, zacharie eller Filiboostin för invite!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Retri pally- Rinkokonoe Empty
InläggRubrik: Sv: Retri pally- Rinkokonoe   Retri pally- Rinkokonoe I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Retri pally- Rinkokonoe
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: