KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 tanker dk söker plats

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
woinDK s
Gäst




tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitimetor feb 05, 2009 9:44 pm

hej jag skulle vilja joina kilijaeden who jag är en deathknight tank nästan full epic några blåa men inga gröna.
28k hp 539 defens fast med min sigil får jag 550 har tankat både 25 man och 10 man

är 15 år
raidat i tbc och wotlk
kan vara med på raid när som helts nästan
och känner weth i kilijaeden who
Till överst på sidan Gå ner
woin tan
Gäst




tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: Sv: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitimetor feb 05, 2009 9:49 pm

Karaktärens namn:

Klass/ras:

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: skola

Ålder?: 15

talents 0/0/0: frost / blood (tank)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: tbc och wotlk

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: har alltid tid för raids Razz

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: inte varit med i så många 80 guilder mest pugat lämnat alla guilder jag vart i för dem sög

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: ingen guild för tillfället

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: weth

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]

har pugat både 10 å 25 man å tankat i dem så klart Razz om ni heldre e intreserad av dk dps kan jag så klart specca om har även full dps gear
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: Sv: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitimefre feb 06, 2009 5:31 pm

Vet inte ett jota om DK's som tanks , men lite slarvigt skriven ansökan . Låter Nakåh eller nån som har nån form av vetskap om DK's säga sitt innan nått händer Wink
Till överst på sidan Gå ner
Nakahh




Antal inlägg : 29
Join date : 09-01-21

tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: Sv: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitimelör feb 07, 2009 5:22 pm

Ja, det var lite dåligt skrivit. men din gear ser ok ut, men du skulle behöva bättre för att kunna OT i hc naxx på de riktigt svåra fighterna som patchwerk. och fick vi Klagomål om att Neró, weth och woin hade ninjat i OS 10 man så det får du nog förklara. för vi vill inte ha några ninjas i guildet. Får höra med de andra officers
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: Sv: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitimelör feb 07, 2009 11:04 pm

Håller med Filiboostin och Nakåh.. som nakåh sa så är din gear lite klen för hc naxx.

Officers lär prata med varandra, så ska vi se vad vi kan komma fram till Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





tanker dk söker plats Empty
InläggRubrik: Sv: tanker dk söker plats   tanker dk söker plats I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
tanker dk söker plats
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: