KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Grubbel TankWarrior

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Grubbel
Gäst

Grubbel TankWarrior Empty
InläggRubrik: Grubbel TankWarrior   Grubbel TankWarrior I_icon_minitimetor mar 12, 2009 8:37 pm

Karaktärens namn: Grubbel

Klass/ras: Tauren Warrior

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: Herbalism och Enchanting

Ålder?: 16

talents 8/5/58:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: ingenting PRE-TBC spelade inte då Razz i TBC kara, gruul, mag ZA och i WotLK Naxx10 o 25, Malygos 10 o 25 sartarion 10 o 25 (25 med 1 drake uppe klarade nästan 2 drakar på min preist xD) Armory link till priesten:

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? absolu

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Måndag: 18.30 - 23.00, Onsdag: 18.30 - 23.00, Torsdag 18.30 - 23.00 men inte söndag =(

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har inte varit med i nån på min warrior, han va min alt tills ett teg sedan Razz spelade på min priest då, kan linka armory så ni kan se achivments och så om ni vill Wink

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Pantos/sennerex (Xearly som har gjort ansökan precis med)

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Vill joina för att ja vill spela med kompisar och det är skoj att raida o ni verkar vara bra och hoppas att ja kan komma med Smile ja linkade även armory till min gamla main, s att ni kan se att ja gjort achivments(inom dungen raids o sånt) som ja inte gjort på warriorn så ni trror ja är helt sämst =D
Till överst på sidan Gå ner
Grubbel
Gäst

InläggRubrik: Sv: Grubbel TankWarrior   Grubbel TankWarrior I_icon_minitimetor mar 12, 2009 9:13 pm

fick inte med armory länkarna Razz så här är dom igen Razz
Grubbel: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Grubbel
Min gamla Main (Priest) :
Grubbel
Gäst

InläggRubrik: Sv: Grubbel TankWarrior   Grubbel TankWarrior I_icon_minitimetor mar 12, 2009 9:14 pm

glömde ändra färg på länken på preistens armory xD http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Belch
Kolgate
Admin
Kolgate

Antal inlägg : 189

InläggRubrik: Sv: Grubbel TankWarrior   Grubbel TankWarrior I_icon_minitimefre mar 13, 2009 5:47 pm

Tjena!

Armory är det något problem med som vanligt! viska mig in-game så jag får kolla din gear lite granna Smile
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Grubbel TankWarrior   Grubbel TankWarrior I_icon_minitime

Grubbel TankWarrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: