Karaktärens namn: Grubbel
Klass/ras: Tauren Warrior
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
Yrken: Herbalism och Enchanting
Ålder?: 16
talents 8/5/58:
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: ingenting PRE-TBC spelade inte då
i TBC kara, gruul, mag ZA och i WotLK Naxx10 o 25, Malygos 10 o 25 sartarion 10 o 25 (25 med 1 drake uppe klarade nästan 2 drakar på min preist xD) Armory link till priesten:
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? absolu
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Måndag: 18.30 - 23.00, Onsdag: 18.30 - 23.00, Torsdag 18.30 - 23.00 men inte söndag =(
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har inte varit med i nån på min warrior, han va min alt tills ett teg sedan
spelade på min priest då, kan linka armory så ni kan se achivments och så om ni vill
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Pantos/sennerex (Xearly som har gjort ansökan precis med)
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Vill joina för att ja vill spela med kompisar och det är skoj att raida o ni verkar vara bra och hoppas att ja kan komma med
ja linkade även armory till min gamla main, s att ni kan se att ja gjort achivments(inom dungen raids o sånt) som ja inte gjort på warriorn så ni trror ja är helt sämst =D