KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemKalenderVanliga frågorSökMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela

Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xack
Gäst

Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimemån sep 07, 2009 9:24 pm

Karaktärens namn: Xack

Klass/ras: Tauren Death Knight

Yrken:Tränar JC och Mining

Ålder?:15

talents: 8/51/12

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Har experience på alla tbc raids och ToC10 OS10/25 (dock med drakes up) Naxx10/25 Ulduar10 EoE10/25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Såklart

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Oftast 4/4. Men om jag inte kan joina så varnar jag i förväg

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Riddle of steel (Guild Master kickade alla för att han hade problem med att leada)

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har ingen nuvarande guild

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nope men jag hoppas på att jag kmr göra

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Skulle vara kul att joina en hardcore raiding guild med svennar / norskar. Och att man kmr få mkt mera raid exp skulle vara bättre
Till överst på sidan Gå ner
easton

Antal inlägg : 57

InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimemån sep 07, 2009 9:32 pm

Kört lite med dig, suveräntank,bra gear osv. Du har min röst.
Användarens profil
easton

Antal inlägg : 57

InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimefre sep 11, 2009 10:54 pm

Du ska in, släng iväg ett whisper så får du inv grabben Smile Välkommen
Användarens profil
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitime

Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: