KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xack
Gäst




Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimemån sep 07, 2009 9:24 pm

Karaktärens namn: Xack

Klass/ras: Tauren Death Knight



Yrken:Tränar JC och Mining

Ålder?:15

talents: 8/51/12

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:Har experience på alla tbc raids och ToC10 OS10/25 (dock med drakes up) Naxx10/25 Ulduar10 EoE10/25

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Såklart

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Oftast 4/4. Men om jag inte kan joina så varnar jag i förväg

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Riddle of steel (Guild Master kickade alla för att han hade problem med att leada)

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Har ingen nuvarande guild

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nope men jag hoppas på att jag kmr göra

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Skulle vara kul att joina en hardcore raiding guild med svennar / norskar. Och att man kmr få mkt mera raid exp skulle vara bättre
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimemån sep 07, 2009 9:32 pm

Kört lite med dig, suveräntank,bra gear osv. Du har min röst.
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitimefre sep 11, 2009 10:54 pm

Du ska in, släng iväg ett whisper så får du inv grabben Smile Välkommen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>   Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Xack 80 Death Knight Tank <Accepterad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Death Knight apply.
» Scryelól, Death Knight
» Blood death knight [DPS]
» Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]
» DK Tank/DPS

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: