KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xornia, Holy Paladin

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Xornia (
Gäst




Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Xornia, Holy Paladin   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitimelör sep 19, 2009 6:51 pm

Karaktärens namn: Xornia

Klass/ras: Blood Elf, Paladin

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: Cooking 450, Håller på att lvla upp JC nu men det kostar skjortan ju >_< Men ska lvla resten snart Smile Har också skinning men tror inte de hjälper så mycket? ;P

Ålder?: 16

talents 0/0/0: 51/5/15

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
Har inte kört vanilla / Bc på denna gubben, men jag har kört på min Warrior som är På Darksorrow.
Vanilla: ZG Till Hakkar, MC Cleared, Onyxia Cleared, Naxx: Nope
Tbc: Har inte kört några TBC Raids bcs min warrior blev hackad medans jag lvlade den så jag slutade köra tills Wotlk Kom ut Smile
Wotlk: Voa 10/25 Cleared, Naxx 10/25 Cleared, OS 10 3d / 25 3d Cleared, Eoe 10/25 Cleared, U10 Till General / 25 Till Auraiya, ToC10 Cleared / 25 Till Jaraxxus. Ingen ToC 10/25 HC än :/ Men har försökt där men alltid var det någon som inte klara sig. Smile

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Fungerande Vent och Mic japp Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: 19:00-23:00 Alla dagar i veckan (oftast) För jag vet inte om jag kan när ett viktigt prov / läxa kommer upp i skolan.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Varit med i en massa men ska ta de med mest progress Smile,
Riddle of Steel: Bra progress men den merga med Chaos in Motion.
Chaos in Motion: Rätt så bra progress men för många som inte förstår tac's Och förstår i heller inte när man försöker förklara dom för de.
Jigsaw: Ingen progress


Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Chaos in Motion, För att det är för många som inte förstår tac's och förstår i heller inte när man försöker förklara för de. Och att de har för många members och för lite progress.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Öronwax.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Hmm jaa, Jag heter Simon, Bor i malmö och jag är 16 år, Jag fyller år den 19 september. På Vardagarna brukar jag chilla, gå i skolan, Hänga med kompisar men oftast nötar jag wow Wink. På Helgerna brukar jag skejta men som sagt oftast wow ;P. Jag vill joina Kiljaeden Who för deras imba progress och att den är Svensk och att den verkar väldigt trevlig inuti Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Xornia
Gäst




Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Xornia, Holy Paladin   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitimelör sep 19, 2009 6:53 pm



armory linken funkar inte O.o
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Xornia, Holy Paladin   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitimelör sep 19, 2009 10:04 pm

Tja , ännu en reservdansk som anmäler sig! Vet inte hur det är med paladins i dagsläget . Våran grabb som håller koll på paladins har just nu problem med sin dator så kanske dröjjer nån dag på svar. Ha det så länge!
Till överst på sidan Gå ner
Xornia
Gäst




Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Hehe   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitimeons sep 23, 2009 11:32 pm

Ännu inte tbx? ;D
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Xornia, Holy Paladin   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitimetor sep 24, 2009 6:42 am

Eastonlól är tillbaka, bästa är att försöka nå han ingame på nån av hans gubbar om han inte svara här idag. /who easton så bör du få tag på grappen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xornia, Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Xornia, Holy Paladin   Xornia, Holy Paladin I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Xornia, Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin
» Gathul, Holy Paladin
» holy paladin som vill joina
» Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>
» Billa Holy paladin Applications [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: