KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Präst Ansökan [Accepterad]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Superkín
Gäst




Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Präst Ansökan [Accepterad]   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 3:54 pm

Karaktärens namn: Superkíng

Klass/ras: Priest Undead

Armory länk:

Yrken: Mining / Engineering

Ålder?: 20

talents 57/14/0 (discipline)

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PRETBC full clear! TBC fullclear! WOTLK full clear just nu. även sarth 3d på min förra main.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? ja, självfallet har jag det.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Pluggar fortf så kan raida varje dag i stort sett, har lyckats hålla 90% + attendance på förra guilds.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Som sagt har jag nyligt gått över till horde sidan och spelar just nu i Iumentum men känner att dom ofta inte får ihop sina raider och det slutar med ett fåtal pugs vilket känns oerhört tråkigt. På alliance sidan spelade jag i ett guild som heter Illuminators (skullcrusher EU) vilket är delad rank 1 med full clear förutom malygos timed achieve.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Som jag sa puggar dom mkt och försöker inte progressa så mycket.. vill downa ulduar så fort he kommer!

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: nej, har sett era guild recruit spams i trade chatten sen har jag hört att ni e duktiga på annat håll!

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Eftersom jag börjat betrakta mig på horde sidan så skulle jag vilja hitta en guild som e i status med mitt alliance guild så man inte bromsar in o måste starta i botten igen. Kommer specca vad ni vill att jag ska vara, men disc prästar kommer vara oerhört eftertraktade när ulduar kommer men beror självfallet hur många ni har också.

Kan tillägga att jag kommer från Umeå (Norrland) och sista året på gymnasiet. Spelat WoW i stort sett utan avbrott (fåtal korta) och fått se all content. Fritiden äre mest festande med polarna och hårdrockskonserter som gäller.

Oerhört aktiv och eftersom ny karaktär så har jag inte fått upp sons of hodir reppen mm.. men jag o polare sitter o nöter sen dagen vi blev 80.. 7 dagars played och rätt grym gear för tiden.. vet att jag inte kommer göra er besvikna iaf.

MVH / Isac
Till överst på sidan Gå ner
Superkín
Gäst




Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Präst ansökan   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 3:56 pm

Glömde visst armory länk! här kommer den:
Till överst på sidan Gå ner
Superkín
Gäst




Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Präst ansökan   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 3:57 pm

Hmm, pinsamt varje gång jag länkar armory så föörsvinner den när jag postar.. ni kan ju höra av er online eller söka manuellt på armory

Karaktärsnamn : Superkíng

Lägg märke på i:et
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Präst Ansökan [Accepterad]   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 6:09 pm

Tjenare.

Det här såg ju riktigt bra ut Smile. Tar in dig som trial, och du får stanna disc om du vill det!

Välkommen!



Viska Kolgate, nakåh, zacharie, huzk, eastonlól eller filiboostin för invite!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Präst Ansökan [Accepterad]   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 6:17 pm

Hahahahha du skojjar med mig va? Illuminators skullcrusher EU , Du har lirat med Kunz Wyth (Gumpa) och grabbarna? Hoppas du var elak mot tysken Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Präst Ansökan [Accepterad]   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 6:18 pm

såg mycket bra ut, håller du 90% så blir iaf jag lycklig. Skriv till en officer för inv HOLLA!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Präst Ansökan [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Präst Ansökan [Accepterad]   Präst Ansökan [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Präst Ansökan [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan, Mage [Accepterad]
» Ansökan, Grimbatol [Accepterad]
» Mage ansökan [Accepterad]
» Prot pala ansökan [Accepterad]
» Ansökan - Sweettooth, Frost mage [Accepterad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: