Karaktärens namn: Superkíng
Klass/ras: Priest Undead
Armory länk:
Yrken: Mining / Engineering
Ålder?: 20
talents 57/14/0 (discipline)
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PRETBC full clear! TBC fullclear! WOTLK full clear just nu. även sarth 3d på min förra main.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? ja, självfallet har jag det.
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Pluggar fortf så kan raida varje dag i stort sett, har lyckats hålla 90% + attendance på förra guilds.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Som sagt har jag nyligt gått över till horde sidan och spelar just nu i Iumentum men känner att dom ofta inte får ihop sina raider och det slutar med ett fåtal pugs vilket känns oerhört tråkigt. På alliance sidan spelade jag i ett guild som heter Illuminators (skullcrusher EU) vilket är delad rank 1 med full clear förutom malygos timed achieve.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Som jag sa puggar dom mkt och försöker inte progressa så mycket.. vill downa ulduar så fort he kommer!
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: nej, har sett era guild recruit spams i trade chatten sen har jag hört att ni e duktiga på annat håll!
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Eftersom jag börjat betrakta mig på horde sidan så skulle jag vilja hitta en guild som e i status med mitt alliance guild så man inte bromsar in o måste starta i botten igen. Kommer specca vad ni vill att jag ska vara, men disc prästar kommer vara oerhört eftertraktade när ulduar kommer men beror självfallet hur många ni har också.
Kan tillägga att jag kommer från Umeå (Norrland) och sista året på gymnasiet. Spelat WoW i stort sett utan avbrott (fåtal korta) och fått se all content. Fritiden äre mest festande med polarna och hårdrockskonserter som gäller.
Oerhört aktiv och eftersom ny karaktär så har jag inte fått upp sons of hodir reppen mm.. men jag o polare sitter o nöter sen dagen vi blev 80.. 7 dagars played och rätt grym gear för tiden.. vet att jag inte kommer göra er besvikna iaf.
MVH / Isac