KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Retripaladin ansöker

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Qony
Gäst




Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitimefre mar 27, 2009 7:37 pm

Karaktärens namn: Renox

Klass/ras: Blood elf Paladin

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: Herbalist / Alchemy

Ålder?: 21

talents 0/0/0: 0/10/61

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Kort å gott så har jag kört allt man kan köra förutom naxx 40 man pretbc men annars så ligger jag inne med exp från alla instance i wow. men har spelar dom på olika char.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Ja det har jag

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Jag kan allt raid alla dagar i veckan , så jag ser inga problem.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Jag har nyss flyttat till stormreaver så jag joina en guild som min irl polare är med i nu.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: jag är med in en guild som heter Really impressive title men det är bara för att min polare är med i den guilden nu , men jag tänkte hitta mig en mer seriös guild , så då fick jag syn på att ni hade en spot öppen för en retripaladin.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nej det gör jag tyvär inte nu men hoppas jag lär känna en masssa goa killar/ tjejer om jag nu får chansen attt joina.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Aa lite kort om mig själv, jag heter Conny karlsson , bor i Uddevalla 3 mil norr om GBG och jag är 21 är. jag är en glad å social kille som gillar att träna å greja med bilen på fritiden och så blir det ju en och annan tima Wow Smile typ hela dagen.
vill gärna joina en svensk guild och det blir änna lite skönere på venten å i raid när alla förstår varandra. så slipper man alla missar å så.

Hoppas jag får en chans Smile mvh Conny
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitimefre mar 27, 2009 7:53 pm

Tjenare, helt duglig ansökan. Din pretbc experience är ju bra, dvs att jag tror att du vet vad du håller på med.

Ska höra lite med andra officers osv. Svar kommer snart : )
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitimefre mar 27, 2009 8:12 pm

Ser nice ut , så får se vad som händer!
Till överst på sidan Gå ner
Karui




Antal inlägg : 7
Join date : 09-03-08

Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitimelör mar 28, 2009 1:09 am

Ingen officer men jag måste säga att det såg bra ut Smile
Till överst på sidan Gå ner
Zacharie




Antal inlägg : 7
Join date : 09-02-16

Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitimetor apr 02, 2009 8:32 pm

in me han Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Retripaladin ansöker Empty
InläggRubrik: Sv: Retripaladin ansöker   Retripaladin ansöker I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Retripaladin ansöker
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bepm Retripaladin < NEKAD >
» Retripalain ansöker :)
» IRL kompisar ansöker (10 pers)
» Druid ansöker om en spot =)
» Malevoyant - Fury warrior ansöker!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: