Karaktärens namn: Malevoyant
Klass/ras: UD Warrior
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
Yrken: Engineering/Mining
Ålder?: 19
talents: 18/53/0 Fury
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Allting i TBC(prenerf Kael'thas och sunwell) allting i WOTLK förutom sartharion 3D
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Japp, har aldrig varit rädd för att använda min kära microfon!
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag är arbetslös just nu så jag kan vara med på alla raids
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Spelade i Nightshift på servern karazhan i TBC clearade all content sedan tog min ork slut och joinade några IRL polare för att lira lite casual i Guilden S T O R M här på Stormreaver.
S T O R M dog typ en månad efter nyår men jag har faktiskt min föredetta main kvar i den guilden i och med att jag knappt spelar på den.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Joinade ngn hangaraund guild när jag blev 80 max 10pers online at all times inget seriöst här
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Lirade med Moit i S T O R M
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden
Jo, jag vill joina denna guilden för att jag vill börja raida aktivt igen och förhoppningsvis vara med och progressa i Ulduar snart, att spela i en hel svensk guild är inte heller helt fel. =)
Har 140dagars played på min präst så kan ju hoppa in och lira på den om det skulle behövas någongång.
Här är armory länk till prästen:
Jag är medveten om att min warrior är långt ifrån bra gearad men jag hoppas att min erfarenhet kan kompensera för detta, jobbar dock för fullt för att få så bra gear som möjligt!