KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Malevoyant - Fury warrior ansöker!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Male
Gäst




Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimetor apr 02, 2009 2:51 am

Karaktärens namn: Malevoyant

Klass/ras: UD Warrior

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)



Yrken: Engineering/Mining

Ålder?: 19

talents: 18/53/0 Fury

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Allting i TBC(prenerf Kael'thas och sunwell) allting i WOTLK förutom sartharion 3D

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Japp, har aldrig varit rädd för att använda min kära microfon!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag är arbetslös just nu så jag kan vara med på alla raids

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

Spelade i Nightshift på servern karazhan i TBC clearade all content sedan tog min ork slut och joinade några IRL polare för att lira lite casual i Guilden S T O R M här på Stormreaver.
S T O R M dog typ en månad efter nyår men jag har faktiskt min föredetta main kvar i den guilden i och med att jag knappt spelar på den.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Joinade ngn hangaraund guild när jag blev 80 max 10pers online at all times inget seriöst här

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Lirade med Moit i S T O R M

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden
Jo, jag vill joina denna guilden för att jag vill börja raida aktivt igen och förhoppningsvis vara med och progressa i Ulduar snart, att spela i en hel svensk guild är inte heller helt fel. =)

Har 140dagars played på min präst så kan ju hoppa in och lira på den om det skulle behövas någongång.
Här är armory länk till prästen:



Jag är medveten om att min warrior är långt ifrån bra gearad men jag hoppas att min erfarenhet kan kompensera för detta, jobbar dock för fullt för att få så bra gear som möjligt!
Till överst på sidan Gå ner
Male
Gäst




Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimetor apr 02, 2009 2:55 am

Jag har pillat med länkarna men får inte ihop det.
Namnet på min präst är Lóns ifall ngn skulle ha intresset att checka in.

Kom ihåg att jag appar med warriorn. Razz
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimetor apr 02, 2009 4:44 pm

Fin apply och ang länk problemet är de nog 90% av alla applys som ser ut så =p

Men som du säger är ditt gear inte så bra, men är inte Officer så du får invänta från de

Gl me din apply anyways Smile
Till överst på sidan Gå ner
Male
Gäst




Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimetor apr 02, 2009 6:07 pm

Kan även tillägga att jag har fixat 4a lila delar till, vet inte om det syns på armory ännu.

valour badge bracers - heroes gloves - Legs från HC UK och beewts från ebon blade exalted.
Till överst på sidan Gå ner
Zacharie




Antal inlägg : 7
Join date : 09-02-16

Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimetor apr 02, 2009 8:16 pm

tja, kollat din gear på armory en del ser bra ut en del mindre bra men enligt mig tycker ja att du ska kunna få joina skulle helst vilja att du fixar epic vapen så snarast som möjligt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Aejus




Antal inlägg : 3
Join date : 09-03-11

Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimefre apr 03, 2009 5:08 am

spelade en pug naxx25 med honom förra veckan, trots det rätt dåliga gearet han hade då så gjorde han oväntat bra dips. en av de bättre dpsarna från storm på sin präst också, vouch is yes!
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitimefre apr 03, 2009 12:16 pm

Han har min röst också vi har inte så mycket aktiva fury warriors

När han körde på prästen gjorde han bra dips så de ska nog inte va ett problem

Och vi är ju gearade i guilden så han kommer nog få upp gearet rätt snabbt, Smile)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Malevoyant - Fury warrior ansöker! Empty
InläggRubrik: Sv: Malevoyant - Fury warrior ansöker!   Malevoyant - Fury warrior ansöker! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Malevoyant - Fury warrior ansöker!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Fury warrior
» Fury warrior 80! [Accepterad]
» lv 80 fury warrior [nekad]
» Muaja Fury Warrior [Nekad]
» Fury warrior / combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: