KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Sv Hunter apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Huntyou
Gäst




Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitimetis mar 31, 2009 1:29 am

Karaktärens namn: Huntyou

Klass/ras: Hunter Orc

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: Skinning 450 och Dragonscale LW 448/450 har även Fishing 450 samt cooking 450

Ålder?: 35

talents 0/0/0: 5/14/52

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har raidat en del pretbc dock inte med denna char (shammy och wlock).
Med den char i wotlk gjort allt utom sarth 3D =))

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Har rullande 4 veckors schema så nu kan jag raida 2 av veckorna 2 gånger dom andra 2 veckorna kan jag 3 ggr men får snart nytt schema så det blir bättre senare =)

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Är med i RIT nu det händer inget får puga sj om det skall bli något vill mer än många av dom som är med i gillet

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Läs ovan

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Ingen jag kan komma på så direkt

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv Vill joina för att göra progress inom pve vilket jag tror det finns stora möjligheter att göra hos er

Mvh Fredrik (Huntyou)
Till överst på sidan Gå ner
Huntyou
Gäst




Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Vad händer ?   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 6:12 pm

Hej !

Undrar om man kan få någon respons på min ansökan till gillet ?

Mvh Fredrik
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 7:07 pm

Jag kan svara!
Men är dock inte officer så har inte mkt att säga om saken, tror dock att vi nyligen tagit in en hunter som ska testas
Men vi får se va de säger

(Ju mer tid du lägger på en apply ju mer säriöst tar folk dig för, bara ett tips) Gl me ansökan
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 7:08 pm

Har titta över den ett par gånger du har ju vettigt gear och så , vet inte riktigt hur det är med det dära med dina raidtider , vilka dagar är det du kan raida på med det dära schemat vilket strular till det då vi helst vill ha en hög närvaro
Till överst på sidan Gå ner
Huntyou
Gäst




Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Tack för mig !   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 7:38 pm

Hej igen !

Om det e på vilket sätt man skriver en apply som avgör vad för kvalitet man har som spelare blr jag orolig för hur du gör dina bedömning på nya medlemmar i gillet vad det beträffar mina möjligheter att raida e dom bra o kommer att bli bättre men inga problem jag tackar för responsen och önskar er lycka till har sökt till ett gille till tar det platsen där på grund av ett proffsigare mottagande av min enligt vissa bristfälliga apply hej på er *!

Mvh Fredrik
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 7:55 pm

Det var inte så ja menade men om man slänger ihop en apply på 2 minuter kan de tolkas som att man inte bryr sig så mkt om att joina eller inte, har vatt med om detta hos vissa tidigare guilder. =p
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitimeons apr 01, 2009 10:28 pm

Knappast så jag menade, enda som är negativt är hur dina raidtider är i nuläget om du inte vet hur ofta du kan raida 3+ gånger i veckan när det behövs.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sv Hunter apply Empty
InläggRubrik: Sv: Sv Hunter apply   Sv Hunter apply I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sv Hunter apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Aee - HUNTER
» Survival Hunter Ansökan
» Hunter önskas joina ;)
» Guild apply
» Apply to Killjaedenwho

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: