KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hunter önskas joina ;)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Khimeraa
Gäst




Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 12:22 pm

Karaktärens namn: Khimera

Klass/ras: Hunter / Bloodelf

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)


(har just nu pvp enchants på huvud o axlar, dock för att jag orkar inte samla rep med sons of holdir
ännu en gång med en char till :p lite lathet men kan fixas om ni nu kräver de Wink är rätt flexibel
lite extra hit skadar inte, recount säger ändå just nu 50%hit, 49.7% crit 0.3% miss så ingen fara där Wink

Yrken: Herb / mining (bra cash making)

Ålder?: 25

talents 5/15/51: Survival of the fittest

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
PreTBC: MC, AQ20/40, BWL, ZG + lite outdoor raid bossar. han inte med naxx, var i trolltyg vid den tiden.
TBC: TK, SCC, BT, MH.
WoTLK: Naxx10/25 (tankat båda på Unspoken) EOE 10/25, OS10/25 VOA10/25 så full xp

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Har ventmix och är noga med att ha senaste versionen alltid, har dock inte mick just nu men det är bara och
köpa, kör dock helst med högtalare för att folk klagar på att jag inte lyssnar, som typ flickvännen Razz

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:
Kan raida alla era raidtider, såvida det inte dyker upp nått med jobbet som typ möten osv, men då meddelar jag
i god tid.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Trolltyg: efter att ha spelat på defias Brotherhood ett tag så blev det svårt att komma med för att det är ett tight gäng.
Known Issues: Detta är dock en alt för mig och har fortfarande Unspoken där, så när ulduar kommer så kommer jag
bestämma om jag vill ha kvar honom där eller skita i honom. för närvarande är alts svårt att få med i raider eftersom vi har många mains som kör, och huntern e mitt lilla project just nu Wink

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Som jag beskrev ovanför så handlar det om raidspoter samt att jag vill lära känna fler på servern och det är ju aldrig fel Wink

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Tror inte jag känner någon dock i Kiljaeden Who, bara har inställningen att det är ett fint och bra guild där
jag känner att jag skulle passa in.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Ja det skulle väl vara person fakta, Man 25 år, spelat sedan wow startade ca 400 dagars playedtime över
alla chars, tror jag skulle vara ett bra tillskott till guildet jag vet vad jag gör och hur klassen jag spelar funkar fullt ut.
Klasser jag spelat har varit Priest, Mage, Hunter, DK, Warlock. Rogue (S3 sista arenan för mig på 2100rating) alla 70 såklart utom DK/Hunter dom 80 jag spelat upp. är det nån mer fakta ni behöver veta så vet ni vad mina chars heter som jag spelar på Wink


/MVH Mats / Khimera
Till överst på sidan Gå ner
Khimeraa
Gäst




Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Länkar   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 12:25 pm

Unspoken



Khimera

Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 12:29 pm

Nice apply, du verkar veta vad du gör. Smile

Gearet är inget problem eftersom att våra hunters är sågott som toppade gearmessigt.

Vet dock inte hur de ser ut med antalet men de kommer nog komma ett svar på de under dan.
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 12:31 pm

Khimeraa skrev:
Unspoken



Khimera



Lite problem med länk som vanligt =p

Unspoken: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Unspoken

Khimera: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Khimera

Där har ni de Smile
Till överst på sidan Gå ner
Khimeraa
Gäst




Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Låter bra ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 1:01 pm

hehe yep, hade lite problem med URL:en, ville inte riktigt funka Razz

tack för att du fixade de åt mig, får hoppas på det bästa Wink
såg nått inlägg om hunters sökes osv så låter bra Wink

ses ingame troligtvis göbbar Wink
Till överst på sidan Gå ner
Pantos

Pantos


Antal inlägg : 33
Join date : 09-02-28

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 1:31 pm

Ja men de är lite dåligt uppdaterat på den så vet inte riktigt hur de ligger till.

Men tror inte att de ska va nått problem Smile
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 3:03 pm

Vettigt skriven och vettig exp , ska höra med dom andra nötterna , återkommer med svar senare
Till överst på sidan Gå ner
Khimeraa
Gäst




Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Låter bra :)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimefre apr 03, 2009 4:46 pm

låter gött Cool höres sen då, checkar upp forumet då o då ser vad som sägs.
Till överst på sidan Gå ner
Wrongturn




Antal inlägg : 25
Join date : 09-01-14

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimelör apr 04, 2009 12:34 am

FiliPWNSTIN skrev:
Vettigt skriven och vettig exp , ska höra med dom andra nötterna , återkommer med svar senare

unspoken har man ju hört talas om, om jag inte minns fel så är dk? sjukt nice tank om jag inte minns helt fel, har skill en hel del skill om jag inte misstar mig.

Med sin DK var han riktigt duktik, borde väl ha "talang" så har min vote

ps. jag kollar inte länkar för gear spelar inte mig någon roll;)
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitimelör apr 04, 2009 12:11 pm

You're in man, /w eastonlól ingame så slänger jag åt dig en inv :> välkommen i gänget
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hunter önskas joina ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Hunter önskas joina ;)   Hunter önskas joina ;) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hunter önskas joina ;)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>
» Roguen som vill joina
» holy paladin som vill joina
» Holy Priest Vill joina Guildet :)
» Aee - HUNTER

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: