KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Roguen som vill joina

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Wikkedsi
Gäst




Roguen som vill joina Empty
InläggRubrik: Roguen som vill joina   Roguen som vill joina I_icon_minitimemån feb 16, 2009 1:49 am

Karaktärens namn:Aarucard

Klass/ras:Rogue / undead

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken:ingen på själva roguen men har tailoring på max på min mage som ja gärna använder till guildets behov.

Ålder?: 16

talents 0/0/0: 15/51/5

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Raidade liite smått i MC innan tbc, sen gjorde ja allt utom sunwell i tbc o gjort allting i wotlk, dock med annan character. men ja vet ju hur ja ska spela med roguen med.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida alla dagar till 23.00 men kan börja som tidigast 19.00 på tisdagar o torsdagar.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Ginnunga, lämnade för dom sög när ja var med o de va i början av tbc Razz, Safe blad, splittrades, Iumentum, splittrades, Playpark, var allt för barnsliga. bettede sej som snorungar.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: lämnade mitt senaste guild playpark för de var för barsliga, de undrade m ja ville joina igen men ja tackade nej.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner bara Deathsroker som var med där innan, en rogue, han e min granne o klasskompis.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]

Att jag är en hängiven gamer som inte lämnar folk i sticket, tar mitt ansvar i guildet. gearar upp mej så fort som möjligt för att kunna raida, slackar inte med enchant osv.
Till överst på sidan Gå ner
 
Roguen som vill joina
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin som vill joina
» Holy Priest Vill joina Guildet :)
» Hunter önskas joina ;)
» Fliped 80 death knight vill komma in i familjen! [Nekad]
» Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: