Karaktärens namn:Aarucard
Klass/ras:Rogue / undead
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
Yrken:ingen på själva roguen men har tailoring på max på min mage som ja gärna använder till guildets behov.
Ålder?: 16
talents 0/0/0: 15/51/5
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Raidade liite smått i MC innan tbc, sen gjorde ja allt utom sunwell i tbc o gjort allting i wotlk, dock med annan character. men ja vet ju hur ja ska spela med roguen med.
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida alla dagar till 23.00 men kan börja som tidigast 19.00 på tisdagar o torsdagar.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Ginnunga, lämnade för dom sög när ja var med o de va i början av tbc
, Safe blad, splittrades, Iumentum, splittrades, Playpark, var allt för barnsliga. bettede sej som snorungar.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: lämnade mitt senaste guild playpark för de var för barsliga, de undrade m ja ville joina igen men ja tackade nej.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner bara Deathsroker som var med där innan, en rogue, han e min granne o klasskompis.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Att jag är en hängiven gamer som inte lämnar folk i sticket, tar mitt ansvar i guildet. gearar upp mej så fort som möjligt för att kunna raida, slackar inte med enchant osv.