KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
T1mmy

T1mmy


Antal inlägg : 17
Join date : 09-01-14

Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>   Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> I_icon_minitimeons sep 09, 2009 10:59 pm

Karaktärens namn: Ihazit

Klass/ras: Belf

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Ihazit

Yrken: Jc/Mining

Ålder?: 19

talents 0/0/0:0/51/20

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: all exp från wotlk Smile utom ToC 10/25 Heroic mode

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? jaa

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: alla skulle ja tro Smile

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: varit med i kiljaeden who innan sen var jag i Highlights på Frostmane och nu är ja tbax i stormreaver igen ^^

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: många gammla members skulle ja tro ^^

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>   Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> I_icon_minitimetor sep 10, 2009 12:17 am

hehe detta ser ju bra ut Smile har faktiskt 3 holy palas om jag inte är helt fel ute, men kan ju behövas mer Smile tanks är det ju nästan akut behov utav, ok gear osv allt ser bra och skönt med lite återvändare Smile Du har min röst. Du kan whispra mig ingame för inv Smile







/ easton, the boss.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>   Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> I_icon_minitimetor sep 10, 2009 3:03 am

invita den här plåtburken
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>   Ihazit - Prot/Holy paladin  <Accepterad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prot paladin <Accepterad>
» Billa Holy paladin Applications [Accepterad]
» prot paladin, apply
» OT Prot Warrior! [Accepterad]
» Prot pala / holy [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: