KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 OT Prot Warrior! [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Wilfy
Gäst




OT Prot Warrior! [Accepterad] Empty
InläggRubrik: OT Prot Warrior! [Accepterad]   OT Prot Warrior! [Accepterad] I_icon_minitimesön mar 08, 2009 7:24 pm

Karaktärens namn: Wilfy

Klass/ras: Warrior ,Orc

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Jc,BS 450

Ålder?: 21

talents 0/0/0:12/8/51

Raiding experience, Tbc kara-sunwell! Wotlk nax 10/25 maly 10/25. Os 10 2D, Os 25 2D

Micen funkar och jag har vent osv.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Tiderna passar utmärkt

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Miggade frn Burning Blade förra veckan (söndag 1e mars! har inte spelat i nån direkt guild här bortsätt frn att jag har kört som Trial i Solitude. Men lämnade dom pga av att det gick för mkt skit snack runt i gillet.


Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: ---

Är en kille som bor i Norrköping 21 år o jobbar varannan vecka, tränar varje dag sätter fysiken som nr 1. spelar när ja har ork o tid. villket har blitt rätt mkt nu på senaste tiden. börjar bli lite av en wow G33k igen xD
Anledningen till att jag vill joina är att jag har hört att ni är en svensk o norsk guild . Skönare att spela med follk som kan förstå vad man säger även fast man pratar svenska. Sen vill jag även joina er för att progressa självklart. Komma någon vart är ju alltid kul.
Hoppas det räcker med vad som står. Det är ju ingen annons direkt så det borde räcka tycker jag Razz
Till överst på sidan Gå ner
 
OT Prot Warrior! [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nodok - Pro warrior
» Prot warrior
» Prot paladin <Accepterad>
» Prot pala ansökan [Accepterad]
» Ihazit - Prot/Holy paladin <Accepterad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: