Karaktärens namn:
XegonKlass/ras:
Paladin / BelfArmory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=XegonYrken:
Skinning/EnchantingÅlder?:
19 (20 i 28 sep.)talents 0/0/0:
5/10/56 main specc sen så är jag 54/17/0 som offspecc som jag använder till att PvPa med.
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:
Ingen exp i PreTBC/ TBC körde jag Kara/ WOTLK OS25/10, VoA10/25, Naxx10/25 och Ulduar bara first boss runs.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Jag har inte programet men har och kan använt det, min mic fungerar och är inte rädd att använda den ;DHur ofta kan du raida enligt våra tider?:
jag kan raida under dom flesta tider efter kl 5 just nu så pluggar jag men ska nog inte vara några problem
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Jag har varit med i Murderous innan med min mage (inte med denna char) men sluta pga att jag inte var intresserad av min mage då, ville inte sitta i en raid och inte göra nåt.
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Just nu är jag med i Dogz of war med denna paladinen och vill lämna den pga av att dom inte kör så mkt raids.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Tyvärr känner jag inte nån i er raid men jag har haft nöjet att spela med några av er.. kommer bara inte ihåg namnet på dom
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Varför jag vill joina är att dom jag möt av er har varit väldigt sjyssta och trevliga.