KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xegon (Retripally) <Nekad>

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Xegon
Gäst




Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitimelör sep 12, 2009 5:35 pm

Karaktärens namn: Xegon

Klass/ras: Paladin / Belf

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Xegon

Yrken: Skinning/Enchanting

Ålder?: 19 (20 i 28 sep.)

talents 0/0/0: 5/10/56 main specc sen så är jag 54/17/0 som offspecc som jag använder till att PvPa med.

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Ingen exp i PreTBC/ TBC körde jag Kara/ WOTLK OS25/10, VoA10/25, Naxx10/25 och Ulduar bara first boss runs.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Jag har inte programet men har och kan använt det, min mic fungerar och är inte rädd att använda den ;D

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: jag kan raida under dom flesta tider efter kl 5 just nu så pluggar jag men ska nog inte vara några problem Very Happy

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Jag har varit med i Murderous innan med min mage (inte med denna char) men sluta pga att jag inte var intresserad av min mage då, ville inte sitta i en raid och inte göra nåt.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Just nu är jag med i Dogz of war med denna paladinen och vill lämna den pga av att dom inte kör så mkt raids. Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Tyvärr känner jag inte nån i er raid men jag har haft nöjet att spela med några av er.. kommer bara inte ihåg namnet på dom Razz

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Varför jag vill joina är att dom jag möt av er har varit väldigt sjyssta och trevliga.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitimelör sep 12, 2009 6:16 pm

Tjena! fyller år samma datum som mig! invite dirr.
nää men det här ser väl bra ut, du har min röst. Men jag lämnar över det här till easton! han kommer nog med ett svar inom kort Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Xegon
Gäst




Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitimesön sep 13, 2009 6:50 pm

Härligt Cool
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitimesön sep 13, 2009 6:59 pm

Måste tyvär säga nej grabben Sad Det är fullt på retripalas atm men kommer spara din tråd för framtiden och se om det öppnas spots. Lycka till med wow:andet och irl livet.








/easton, the boss.
Till överst på sidan Gå ner
Xegon
Gäst




Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitimemån sep 14, 2009 2:31 pm

Det va synd Crying or Very sad men men inget att göra åt hoppas vi höres! ha det och fortsätt lycka till i gillet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xegon (Retripally)  <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Xegon (Retripally) <Nekad>   Xegon (Retripally)  <Nekad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Xegon (Retripally) <Nekad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Crioizh 80 dk <Nekad>
» Resto Shaman [Nekad]
» SHADOW PRIEST [NEKAD]
» Mutilate Rogue [Nekad]
» Skugghest ansökan <Nekad>.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: