KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Skugghest ansökan <Nekad>.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Skugghes
Gäst




Skugghest ansökan <Nekad>. Empty
InläggRubrik: Skugghest ansökan <Nekad>.   Skugghest ansökan <Nekad>. I_icon_minitimemån mar 30, 2009 1:21 am

Karaktärens namn:Skugghest

Klass/ras: Shaman

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Yrken: Herb/alchemy ? Smile

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 57/ 14 / 0 elemental

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: i pretbc så raidade jag bara upp till aq40. Tbc raidade jag det mesta förutom sunwell, och nu i wotlk så har jag kört lite bossar i 25 manna Naxx o.s.v Razz

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp, har den verisionen och är verkligen inte rädd för att använda micken Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Mja, så ofta som möjligt om jag inte ska bort eller något, eller släkt middag eller sådant men det händer typ aldrig, och ska jag på middag eller något, så kommer jag medela det så ni får tid på er och kanske fixa en ny och dessutom är berädd på att jag inte blir online den tiden!

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:har inte varit inne i så många guildet på stormreaver, det är bara i ravencrest jag raidade, har miggat hit i slutet på tbc innan wotlk kom på grund av irl polare Smile

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Det är inte direkt illa menat mot dom jag sitter och spelar med i guild, men det är rätt nystartat och jag vill ha en guild rätt snabbt nu och börja raida och ha kul, har måsta sprungit väldigt mycket i orgrimmar och så medans man väntat på att bli tillräckligt med folk, men det är så svårt och göra nya och bra guilder nu såvidare det inte fins top spelare springandes på serern som söker nytt guild Smile

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner och känner, jag har väl snackat endel med easton Smile

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center] Jao, jag bor då i Hudiksvall, jobbar för tillfället på ett industri och slutar varje dag sent så har ju inge tid efter jobbet och dra ut och hänga med några polare för man blir så trött, så därför är raid något bra jag kan göra sena kvällar Smile, dessutom så när ni går in på länken "armory" uppe där, så komihåg att jag kanske inte har enchantat vissa delar än eller gemat, på grund av att jag nyss har fått dom eller nå Smile så det ska jag också fixa så fort som möjligt och fixa lite bättre stats på grund av det Smile Tack förhand / Skugghest
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Skugghest ansökan <Nekad>. Empty
InläggRubrik: Sv: Skugghest ansökan <Nekad>.   Skugghest ansökan <Nekad>. I_icon_minitimemån mar 30, 2009 11:41 am

Ditt gear håller tyvärr inte. Sen gillar jag inte Elemental dps, för låg helt enkelt.

Tack för din ansökan, hoppas du finner dig en annan guild.

~Huzk
Till överst på sidan Gå ner
 
Skugghest ansökan <Nekad>.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Crioizh 80 dk <Nekad>
» Ansökan miiiiiniiigreenie
» Ansökan dk dps
» DK DPS Ansökan
» Mutilate Rogue [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: