KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Dk Frost Dw dps

Gå ner 
FörfattareMeddelande
LeDk
Gäst




Dk Frost Dw dps Empty
InläggRubrik: Dk Frost Dw dps   Dk Frost Dw dps I_icon_minitimetor okt 01, 2009 1:32 am

Karaktärens namn: Bewareofme

Klass/ras: Deathknight/Orc

Yrken: Mining,blacksmith. Har varit lite lat med mina professions, ska iaf skilla upp mining och bs

Ålder?: 18 år

talents: 0/53/18

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Började spela när WOTLK kom så har ingen raiding exp från de övriga.
men har köttat på naxx 25m Voa 25 osv. har inte börjat raida ulduar än. Men jag har gear för att klara av Ulduar 25, och toc 10 iaf.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

Har ventrilo samt mikrofon och är inte rädd för att använda den.=)



Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Tiderna Stämmer perfekt, har ingenting som krockar med tiderna just nu iaf.


Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Har bara varit med i lite social guilder etc.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: har ingen just nu.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nix. men är social och trevlig, så ska bli kul o lära känna folket=)


Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Jag är rätt så ny till WoW, men har lätt för att lära mig tacs osv och är inte dum.. Vill raida så mycket som möjligt och samtidigt ha skojj. Hoppas jag får joina guild för jag är rätt så trött på alla dessa pug raids..=)
Till överst på sidan Gå ner
 
Dk Frost Dw dps
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ansökan - Sweettooth, Frost mage [Accepterad]
» Apply, Sythenlól - Frostfire / frost mage

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: