KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Blood Elf Holy Priest

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Loralain
Gäst

Blood Elf Holy Priest Empty
InläggRubrik: Blood Elf Holy Priest   Blood Elf Holy Priest I_icon_minitimetis okt 13, 2009 5:14 pm

Karaktärens namn: Loralaine

Klass/ras: Priest/Blood Elf

Yrken: Herbalism (450)/ Inscription (442)

Ålder?: 21

talents 13/58/0:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Gruul, Maggy, Karazan, Onyxia, Naxxramas, VOA, Obsidian, Zul Aman, Zul Gurub, ToC & Ulduar

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Ja, den ska fungera bra. Och jag har mick. Men måste kolla upp mer om min vent fungerar till er server, för jag har mac-dator.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida så ofta som det går. Arbetar i veckorna också.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Iumentum, Chaos in Motion och Magica. Jag hade inte tid till att spela mycket när jag väl var utomlands så det var därför jag lämnade mina tidigare guild. Men nu är jag intresserad av att raida igen tillsammans med andra svenska och norska människor. =)

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: För tillfället är jag ”between guilds”. Så jag är öppen för förslag!

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Hontaru har jag tidigare spelat tillsammans med.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Jag tror att det kommer att bli roligt att börja raida tillsammans med er. Och själv är jag en glad och rolig kille som tycker om att ”träffa” nya människor. Smile

Med vänliga hälsningar
/Loralaine
Till överst på sidan Gå ner

Blood Elf Holy Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sisha Priest
» Holy Priest <Accepterad>
» Holy Priest Ansökan <godkänd>
» Holy Priest Vill joina Guildet :)