KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Sisha Priest

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Sisha
Gäst




Sisha Priest Empty
InläggRubrik: Holy priest application   Sisha Priest I_icon_minitimemån mar 02, 2009 11:35 pm

Karaktärens namn: Sisha

Klass/ras: UD priest

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)


Yrken: Lvlar upp mining atm. Sen ska jag nog välja inscription.

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 17/54/0

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

PRE-TBC: Clearat allt. Full t2 med just en holy priest.
TBC: Pvpade bara då.
WOTLK: Jag är ny i wotlk, dingade 80 för två veckor sedan, har redan gjort alla instances förutom Malygos. Jag lär mig jätte snabbt, räcker att jag kör det en gång så kan jag!

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?

Japp jag har vent. Men min mic funkar inte... när/om jag får den att funka så kommer jag att använda den Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

Onsdagar och Söndagar 100%.

Är online 20.00 måndagar och 21.00 på torsdagar, så ifall nån inte kan stanna eller om ni har en för lite så kan jag komma som reserv. Detta pga att jag tränar - det är inte heller alltid säkert att jag loggar in 20.00 resp. 21.00, har jag mycket i skolan så kanske jag väljer att plugga den kvällen istället.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

RestInPeace

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

1. Det är en PvP guild.
2. Dem är alldeles för inaktiva... för lite premades... död /Gchat

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:

Nja... körde naxx med några från guilden.. Wahali och några till (men vet inte om dom också var i denna guilden)

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:

Jag spelar mycket tennis och tävlar mycket. Det innebär att jag vissa helger inte är inne lika mycket pga tävlingar, men när det väl är match på söndagar så brukar de vara runt lunch tid och kanske lite senare, så det är ytterst tveksamt att det någonsin kommer att krocka med raids.
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Sisha Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Sisha Priest   Sisha Priest I_icon_minitimetis mar 03, 2009 3:03 am

Snackade med han ingame och bad han göra en apply , vet inte hur vi har på prästfronten men han verkar ju en hyvens grabb om vi bortser från att tokstollen spelar tennis på nån raiddag!
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Sisha Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Sisha Priest   Sisha Priest I_icon_minitimetis mar 03, 2009 9:58 am

tjena

detta verkar helt okej för mig, bra experience osv. Vi har det faktiskt rätt så okej med priest just nu, men jag ska prata lite med officers, så ska vi se vad vi kommer fram till Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sisha
Gäst




Sisha Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Sisha Priest   Sisha Priest I_icon_minitimetis mar 03, 2009 5:01 pm

Hmmm... jag är ganska säker på att jag länkade min armory länk, men den har tydligen försvunnit. Jag har för tillfället 2k SP och 670 mana regen. Bara whispa mig in-game ifall ni vill specca =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sisha Priest Empty
InläggRubrik: Sv: Sisha Priest   Sisha Priest I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sisha Priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shadow priest / Disc priest
» Priest Application
» Kjedligtrusa 80 Priest
» Blood Elf Holy Priest
» Holy Priest <Accepterad>

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: