KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Priest Application

Gå ner 
+3
Rinkokonoe
FiliPWNSTIN
MangeP/slayerP
7 posters
FörfattareMeddelande
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:05 pm

Karaktärens namn: Moit

Ras/Klass: Undead Priest

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Har bara Mininig på prästen, men har LW / Engin på min rogue.

Ålder?: 19, 20 i augusti.

talents 0/0/0: Disc atm (60/11/0), men speccar självklart om inför raids (14/57/0), skulle även kunna tänkta mig spela shadow om det behövs, har dock inte så mycket shadow gear. Sad

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

Classic: ZG, MC, har i TBC kört resten förutom Vanilla Naxx.

TBC: Allt förutom Sunwell och några bossar i SSC, dödat Vashj och Lurker i SSC.

WotLK: Allt förutom Sartharion 3 drakar.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?: Inget av detta låter som ett problem för mig. Smile

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Jag vet faktiskt inte, jobbar nämligen skift, men jag ska försöka hålla så hög attendance som möjligt enligt mitt jobbschema.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Den ända som jag kommer ihåg som e värd att nämna är "S T O R M", raida med dom i TBC och WotLK.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Är för tillfället med i S T O R M, men dom har slutat raida för ett tag sen och nu inför Ulduar känns det som att det är dags att hitta en guild som e villig att nöta lite progress. Twisted Evil

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: SlayerP och Kiire, IRL polare till mig, jag är deras överman! Cool

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Som ni ser ovan så jobbar jag skift, för ett dotterbolag till SJ skulle man kunna säga, det heter CQ (Correct Quality) och säljer diverse tjänster till SJ, Insektstvätt, Vattentryckning och Säkerhetssyn som det heter, jag sysslar endast med det sistnämnda. Wink

Kommer från den kungliga huvudstaden Stockholm. king

Något mer ni vill veta, just let me know, peace.

/ Moit
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:12 pm

Får inte en länk att fungera så de bara e och klicka... så här kommer en vanlig text-länk. Neutral
Till överst på sidan Gå ner
MangeP/slayerP

MangeP/slayerP


Antal inlägg : 53
Join date : 09-02-09

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:19 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Moit

Vill inte funkar för Moit så lägger in en åt han. Eventuelt pvp och pvp spec atm.
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:20 pm

E riktigt ledsen, funkar inte att posta en länk för mig. Neutral
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:39 pm

Jaha så det är du som förser dom små fromma pojkarna med allt vuxengodis.. Vet vi vem man ska bura in så att dom kommer på raidsen och inte är ute och härjar!

Bra skriven apply och så,

Hur som storm har ju varit en ganska bra guild vad jag vet iallafall , men på Armory så är du delvis i PvP gear , hoppas på att du har andra delar som ersätter dom i vanliga fall :p Har ingen koll på antalet präster som är aktiva just nu men vet att vi bara har 1 Shadowpriest. Får snacka med dom andra vad vi ska göra med dig , din lilla stekare. Cool

Ang armory länk som inte funkar, är http spärr för dom som inte har acces på forumet :p
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 8:52 pm

I see, that explains it Razz

Är för övrigt inloggad i wow atm, bara att whispra mig så kan du få inspecta om du har lust. ^^

Men ja, ja har delar att byta ut pvp grejerna med. Razz
Till överst på sidan Gå ner
Rinkokonoe

Rinkokonoe


Antal inlägg : 32
Join date : 09-01-26
Age : 35

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 11:04 pm

han e bra, lirade me han i s t o r m !
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimetis mar 31, 2009 11:27 pm

You did? :&

Körde du på nån annan char då lr?
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 1:32 am

tycker det ser ganska bra ut, rinko hade spelat med dig och irl med max? låter ganska nice.Du har min tillåtelse min son.
Till överst på sidan Gå ner
Nakahh




Antal inlägg : 29
Join date : 09-01-21

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 1:34 am

Håll dig borta från void zone bara så är du mycket välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 2:42 am

Haha, will do ;D
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 3:33 am

Nakahh skrev:
Håll dig borta från void zone bara så är du mycket välkommen!

OCH Firewalls geek
Till överst på sidan Gå ner
Wrongturn




Antal inlägg : 25
Join date : 09-01-14

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 4:45 am

Det här kommer sluta i kaos, du får slayerp ännu mer luft och kommer prata ännu mer i raidchatten:P
jävligt tur han sällan pratar i vent:) Fast du kanske kan sätta han på plats eftersom du är övermannen? Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Moit!
Gäst




Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 5:10 am

Blir han för uppkäftig får ja väl ta o trycka ner han i marken Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitimeons apr 01, 2009 4:49 pm

Tjenare.

det här var ju trevligt!

välkommen

viska mig eller någon annan töntig officer in-game för invite!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Priest Application Empty
InläggRubrik: Sv: Priest Application   Priest Application I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Priest Application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sisha Priest
» Shadow priest / Disc priest
» Kjedligtrusa 80 Priest
» Holy Priest <Accepterad>
» Blood Elf Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: