KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Viktor@kiljaedenwho




Antal inlägg : 1
Join date : 09-09-13

Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> Empty
InläggRubrik: Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>   Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> I_icon_minitimemån sep 14, 2009 9:08 am

Race/Gender: Troll Male
Class: Hunter
Name: Zokaya
Spec: 7 / 57 / 7
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Zokaya
Titles: Of the Nightfall
Total item level: 3424
Experience (RAIDS): Jag har full exp i både Ulduar 25/10man och ToC 10/25man, Har också kört endel hardmode (25man) på min Death Knight som tidigare varit med i eran guild (Kiljaeden Who)
GEAR: Har mest 219 item level saker ifrån toc hc (5man), tier 9 shoulders, och lite conquest emblem gear. Jobbar på och få bättre.
Nu lite om mig själv (irl)
Ålder: 13 ½
Namn: Viktor

Jag har spelat wow i ca 3 år eller mer.

Raid tiderna passar mig ganska bra förutom på söndag, då kan jag inte överhuvud taget för då har jag träning.

Jag har tidigare varit med i eran guild med min Death Knight men kommer inte ihåg så mkt från det. Varför jag vill joina eran guild är för att jag söker helt enkelt ett aktivt raiding guild.
Tack för mig //Zokaya
Till överst på sidan Gå ner
easton




Antal inlägg : 57
Join date : 09-01-17

Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>   Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> I_icon_minitimemån sep 14, 2009 3:01 pm

Vi siktar på att invita 17 + på vårann guild då vi märkt förut att det blir ganska omoget om vi inte håller 17+. Du har inte min röst, få se vad dom andra officerarna säger.







/easton, the boss.
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>   Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> I_icon_minitimemån sep 14, 2009 3:03 pm

Sen vore det ju bra om du tillägger den karaktär du har all denna experience på. Eftersom att dina achivements visar på din hunter att du har tagit 3 bossar i ulduar. Tålls att tänka på Smile

Tyvärr nekad, tack för din application och hoppas du hittar en annan guild! Smile

Mvh, Roflpops
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> Empty
InläggRubrik: Sv: Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>   Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Troll hunter med hyffsat gear önskas joina. <Nekad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter önskas joina ;)
» Roguen som vill joina
» holy paladin som vill joina
» Holy Priest Vill joina Guildet :)
» Lolretri med fin gear

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: