KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Boomkin Druid < Accepterad>

Gå ner 
FörfattareMeddelande
æverage
Gäst




Boomkin Druid < Accepterad> Empty
InläggRubrik: Boomkin Druid < Accepterad>   Boomkin Druid < Accepterad> I_icon_minitimesön mar 15, 2009 3:39 am

Karaktärens namn: æverage

Ras/klass: Tauren Druid

Armory länk med PvE gear:

Yrken: Herbalism & Inscription

Ålder: 18

Talents: 53/0/13

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: PRETBC> Mc, Onyxia, AQ20, TBC> BT, SC, Gruul, Kara, WOTLK> Naxx-10/25, OS-10/25, VoA-10/25, EoE-25,

Jag har VentriloMix, jag har fungerande mick och ljud.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Minst 3 utav dom.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Vart med i många, dock inga större. Lämnat pga disband eller trött på RL.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Guildlös.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Nej.


Jag vill joina eran guild för att ni gjorde ett bra intryck i eran "annons" i traden och för att det är en Svensk/Norsk guild. Även för att jag är trött på att köra PUG hela tiden. Som sagt, jag har raidexp från Pre-tbc och är inte den som kollar på tv under en raid.

Go'Jul santa
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Boomkin Druid < Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid < Accepterad>   Boomkin Druid < Accepterad> I_icon_minitimesön mar 15, 2009 4:04 am

Tjenare, såg dig ingame med Kolgate, kollat armory och hela köret. Du har exp vilket är bra men jag vill att du förklara en del saker

Ang dina taletns. Du har speccat på Starfall som i nuläget inte är värt sin talentpoint mer eller mindre ( men blir buffat i 3.1 ) men inte på Force Of Nature? Förklara <_<
Din hit är åt helvete mer eller mindre 69 hit träffar man inte mycket med på raidbossar, du ska ligga på ~230 i raids för att vara hitcappad på bossar vilket är prio. Bättre en träffad hit än en missad crit.

Om man bortser från dom 2 sakerna så ser det okej ut . Vi har för övrigt 2 Balance druider just nu varav en slackar som fan,medans den andra är aktiv.

Återkommer efter du svarat på dessa frågar.
Till överst på sidan Gå ner
æverage
Gäst




Boomkin Druid < Accepterad> Empty
InläggRubrik: Boomkin Druid   Boomkin Druid < Accepterad> I_icon_minitimesön mar 15, 2009 4:44 am

Jag har speccat den med anledning till add jag boostade ett par i instance, inget annat. Och då ansåg jag inte att force of nature vad nödvändigt. Eftersom jag är på den fattiga sidan nu när jag levlar Inscription så har jag inte speccat om ännu. (Jag boostade idag)

Och eftersom denna gubbe är relativt "nydingad" (11 dagar spelat på level 80) så har jag faktiskt ingen aning om vad force of nature ska vara bra till.. 3 träd som står och slår liksom..

Jag har ökat min Hit rating till 117.. Har inte så mycket Hit rating gear, men jag jobbar på att skaffa mera.
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Boomkin Druid < Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid < Accepterad>   Boomkin Druid < Accepterad> I_icon_minitimesön mar 15, 2009 5:41 pm

Okej , Force of nature är faktis sjuk dps på bossar som inte har nån aoe som dödar dom på en gång, ännu bättre blir det om man kan få dom att skrika ut Bl innan dom drar det så använder man FoN och då jävlar :p
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Boomkin Druid < Accepterad> Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin Druid < Accepterad>   Boomkin Druid < Accepterad> I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Boomkin Druid < Accepterad>
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Acceptable- Feral druid <Accepterad>
» Boomkin/Resto <Nekad>
» Guild Søknad (druid)
» Resto Druid! <Nekad>
» Ansökan Restro druid.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: