Karaktärens namn: Pantos
Klass/ras:Tauren,Druid
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=PantosYrken:Enchanting/Lw
Ålder?:17
talents 0/0/0:11/0/60
Raiding experience,
PRETBC:Full clear upp tom Mc
TBC:Full clear upp tom Teron Gorefiend
WOTLK:Clearat allt 10/25 manna
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?Yes har Ventrilo mix och fungerande mic
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:Varje gång
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:Började i "Lårvikens Hjältar" när WotLK släpptes vi va snabbt inne och hade snart allt på farm, Vi som satsade mer på Pven är Pvpn startade upp BPoD, allt gick bra där till en början, tills vi hade en del officers som inte ville styra guilden längre, följden blev att de lämnade och vi slutade raida. (Att tilllägga så är det inte på druiden ja har raidat med innan utan min Warrior)
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:Vi raidar helt änkelt inte
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:Nakåh, Zacharie, Plainwalker, Gorrê, Rinkokonoe. Känner även till folket där inne har varit med er nån raid.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Vill ha en chill guild att raida med min druid, och även raida me mina polare =).