KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Muaja Fury Warrior [Nekad]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Muaja!
Gäst




Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitimetis mar 17, 2009 8:30 pm

Tjenixen, Jesper här.. Börjar med att svara på forumläret rakt av.

Karaktärens namn: Muaja

Klass/ras: Undead Warrior

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet):

(obs om det ännu inte har uppdaterats har jag 3551 attackpower samt 23.86 crit)

Yrken: Blacksmith + Mining

Ålder?: 17

talents 0/0/0: 19/52/0

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Gjort de flesta pre-tbc, tbc och wotlk raids/instancerna som ni kan se på achivements på wowarmory. Har även gjort större delen av naxx 10.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?:

Yes, har mic och inget pip :p

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

Alla tider passar mig perfekt.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

Varit medlem i Trasher, blev kickad för att jag skulle ha fått oss att wipa, guildleadern var dock inte med i runnet och missuppfattade det hela.
Även varit med i Playpark men lämnade för att majoriteten skulle lämna guilden och joina denna.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
Är inte medlem i någon just nu.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Folk som tidigare varit med i Trasher och Playpark, även Sisha från ett itcafé här i Malmö.
Till överst på sidan Gå ner
Muaja!
Gäst




Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitimetis mar 17, 2009 8:31 pm

Glömde visst wowarmory länken
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitimetis mar 17, 2009 9:31 pm

Muaja! skrev:
Glömde visst wowarmory länken

Nja forumet som fistar och inte tilllåter nån ickegodkänd att posta http länkar .

Tog en snabb koll på armory och du är i pvpgear vad jag kan se, samt att du har en tanktrinket och en spellcastingtrinket på dig( lol wtF? )samt att du inte ens har köttat hela naxx 10 eller varit in i naxx 25 är ju inte nå bra. Är inte helt hundra på hur vi ligger på warrior dps fronten så det får nån annan svara på.

I mina ögon nej pga gear samt achi.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitimetis mar 17, 2009 9:37 pm

Vi har ett par furywarrios som slackar. Men jag lär nog säga nej för att din experience och gear inte är det bästa.

Välkommen och gör en ny ansökan när du har lite mer experience samt gear!

/kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Muaja!
Gäst




Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitimetis mar 17, 2009 10:16 pm

FiliPWNSTIN, vet.. speccade om från prot igår ^^ saknar lite saker bl.a. full valorous ..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Muaja Fury Warrior [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Muaja Fury Warrior [Nekad]   Muaja Fury Warrior [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Muaja Fury Warrior [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» lv 80 fury warrior [nekad]
» Fury warrior
» Fury warrior 80! [Accepterad]
» Wookurai - Fury Warrior <Accepterad>
» Malevoyant - Fury warrior ansöker!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: