KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fury warrior 80! [Accepterad]

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Knurre
Gäst




Fury warrior 80! [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Fury warrior 80! [Accepterad]   Fury warrior 80! [Accepterad] I_icon_minitimefre mar 06, 2009 12:55 am

araktärens namn:
den heter Knurre

Klass/ras:
Warrior, Undead female

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)



lägger till den då ni kanske vill ta en titt på vilka achievements jag har klarat av, har ju inte klarat så värst många på warriorn än. Mindre än vad den är kapabel till Smile

Yrken:
Inga atm men har på min main där jag har Jewelcrafting och Tailoring.
tänkte dra upp BS och Enchanting


Ålder?:
jag är 18

talents 0/0/0:

18/53/0

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK:

I tbc spelade jag som Tauren shaman i en guild som hette redefine, idag heter denna Closure och befinner sig på Skullcrusher. där clearade vi MC,BWL,AQ40, och NAXX upp till patchwerk.
I tbc spelade jag Human warlock med STORM på vek'nilash. när vi disbandade där började jag spela med irl's på Dragonmaw då som Night elf warrior. spelade i en guild som hette FATE, den disbandade och folket därifrån drog till en guild som heter Legio Sanctus- tror den fortfarande är aktiv.
I Wotlk spelade jag först på skullcrusher men så fort jag dingade 80 hörde jag att storm hade dragit upp ett horde gäng, jag blev sugen och det var då jag kom till stormreaver. detta var med min mage Aejus.
Storm verkar nu inte ha en större framtid så jag har letat runt efter guilder som verkar passa mig, då ni är är svensktalande såg jag detta som ett oerhört plus! Jag drog upp en warrior som jag nu har fixat gear via pugs.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
har en underbar mic och rösten är lika bra!

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

Varje dag, har inte mycket för mig annars.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:

Redefine - Disband
Fate - disband
STORM - disband, och nu som horde är det disband på gång.



Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:

Som jag nämde ovan så faller den samman.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:

Har spelat med folk därifrån Sidéways vet jag att jag spelat med och en ud rogue vars namn jag inte kan komma ihåg Sad sisha hette en priest också! Har småchattat lite med Kolgate vilket verkar en riktigt hyvens kille! Very Happy

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Jag har inget emot andra länder eller prata engelska med folk, men det blir en sån otroligt gemytlig och gosig stämning när det är svenskar som har sina internskämt. Mycket lättare att förklara och det är ju mer sällan man inte kommer på ett ord på svenskan Wink

En sak till, jag ställer gärna upp med all sorts hjälp på min mage samma med warriorn, kan vara allt från boost till Jewelcrafting/tailoring-relaterat!
Om jag nu kommer med så kommer jag visa mina främsta fötter.
Jag vill även tillägga att jag har massvis med food/pots/flasks. dock är dessa till min mage, men det ska inte vara några som helst problem att fixa consumables till warriorn.

vote for pedro! / Knurre
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Fury warrior 80! [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Fury warrior 80! [Accepterad]   Fury warrior 80! [Accepterad] I_icon_minitimefre mar 06, 2009 1:42 am

Har småchattat lite med Kolgate vilket verkar en riktigt hyvens kille!

STORT +

hehe! Riktigt bra application, och så har vi lite klent på fury warriors. Du har bra experience sen tidigare, och verkar vara en riktigt bra spelare.

Välkommen =)



Viska Kolgate, Filiboostin, Nakåh, Zacharie, Eastonlól eller Huzk för invite!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
 
Fury warrior 80! [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Wookurai - Fury Warrior <Accepterad>
» Fury warrior
» lv 80 fury warrior [nekad]
» Malevoyant - Fury warrior ansöker!
» Fury warrior / combat rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: