KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hycei Resto Shaman [Nekad]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Hycei
Gäst




Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimeons mar 18, 2009 10:03 pm

Karaktärens namn: Hycei

Klass/ras: Shaman/Troll

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Hycei

Yrken: Skinning, Tailoring(inte så hög, men går uppåt)

Ålder?:15

talents 0/14/57:

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Inget pre-tbc, lite kara i tbc, och Naxx 10/25, OS 10/25, VoA 10/25 i WotLK

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Japp

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Är ganska säker på att jag kan komma till alla raids förutom vid speciella tillfällen.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Order of the Muffin, disband. Shíva, disband. The Shadowknights, verkade väldigt röriga och slöa när det kom till raids så jag lämnade.

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Ingen

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Ingen

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Jag gick med i guilden för ungefär en månad sen men fick problem med min dator och kunde inte spela på en månad vilket såklart ledde till en kick från guilden. Men nu är jag tillbaka och undrar om jag kan gå med igen.
Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 1:18 am

Hycei skrev:

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:
Jag gick med i guilden för ungefär en månad sen men fick problem med min dator och kunde inte spela på en månad vilket såklart ledde till en kick från guilden. Men nu är jag tillbaka och undrar om jag kan gå med igen.

Skojjar du med mig? Skrivit att du är med men inte skrivit in den osm en i guilderna du varit med i? Makes no sense to me confused confused confused
Till överst på sidan Gå ner
Hycei
Gäst




Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 10:23 am

Gick ju med samma dag som jag fick problemet, så jag räknade inte direkt med det som varit med eftersom jag aldrig raidat med er.
Till överst på sidan Gå ner
Hycei
Gäst




Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 8:27 pm

ingen som tänker svara här ser jag...
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 23, 2009 5:05 pm

Tjenare

Blir tyvärr tvungen att neka den här ansöken då vi är fulla på Rshamaner just nu. Men vi kommer höra av oss om någon plats öppnar!

Passar på och ber om ursäkt för att det dröjde länge innan du fick svar.

/Kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Hycei
Gäst




Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimetis mar 24, 2009 7:59 pm

Ok, blir väl så att jag går med i någon guild så länge och hoppas på att ni får en plats ledig =D
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hycei Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Hycei Resto Shaman [Nekad]   Hycei Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Hycei Resto Shaman [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman [Nekad]
» Boomkin/Resto <Nekad>
» Resto Druid! <Nekad>
» Resto Shaman application [Accepterad]
» Xearly (Tank Druid) [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: