KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Xearly (Tank Druid) [Nekad]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimetor mar 05, 2009 9:35 pm

Karaktärens namn: Xearly

Klass/ras: Druid/Tauren

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) Har också en (Main som kommer bli min alt om jag hittar en bra och trevlig pve guild) Har mitt pvp gear på armory men mitt Namn är : Vetekaka och jag spelar på servern Shattered Hand

Yrken: Är Leatherworker och Skinner

Ålder?: 16

talents 0/0/0: 0/60/11

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Jag har Kört MC/Onyxia/BWL Pretbc och i TBC har jag kört KARA/Gruul/Mag/BT sen i WOTLK har jag kört allt som går att köra förutom 3 drakar(Innan 3.1)

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?
Ja jag har en fungerade vent och mick Razz Och det kommer bli svårt att få mig sluta para på trash Smile
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?:

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?:
Med min druid har jag varit med i en lvling guild det är allt

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?:
För att jag vill vara med i mina kompisars guild och jag vill också ha en guild som är särriös

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då:
Jo jag känner några (Pantos/Sennerex... Nakåh.... Zacharie.... Plainwalker..... Gorrê

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv:[center]
Anledningen är att jag vill raida med trevliga personer och ha kul. Det finns inte så mycket att veta om mig Razz det jag gör om dagarna är att vara med polare tills raiden börjar Smile och på helgerna så kanske det blir en fest mer än så händer inte.

Tack för att ni har tagit er tid till att läsa min Ansökan //Mvh Xearly Smile
Till överst på sidan Gå ner
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Glömde Armory link :P Sorry   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimetor mar 05, 2009 10:43 pm



Och min main men kanske pvp gear om jag har 3 av 5 delar t7.5 på den så har jag pve gear tror jag Razz
Till överst på sidan Gå ner
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Nu ska det funka   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimetor mar 05, 2009 10:49 pm

Till överst på sidan Gå ner
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimefre mar 06, 2009 1:46 am

Tjenare, Druid Co här mer eller mindre, i nuläget så är ditt gear inte i det bästa skicket, 19k som tankdruid räcker inte obuffat för att OT:a i Naxx 10 knappt. Så när du har fått lite fetare gear så kan du ta och skriva en ny / svara på denna tråd igen . Tills vidare Nekad. Lycka till med gearet!
Till överst på sidan Gå ner
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Nytt gear nu :)   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimeons mar 11, 2009 12:49 am

Hej.... Nu har jag fått lite nytt gear från olika ställen. Nu har jag lite mer än 22k hp utan bear form och ungefär 30k hp i bear form och 29k armor, 33.56% dodge utan buffs. Jag har provat att tanka patchwerk och lite andra bossar i naxx och det gick fin fint Smile

Så jag hoppas att det är tillräckligt för att komma med Smile

Svara så snabbt som möjligt så hade det varit jätte bra // Mvh Xearly
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimeons mar 11, 2009 4:30 pm

Okej, får se vad Filiboostin säger!
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: ...   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimetor mar 12, 2009 1:32 pm

Ok Smile
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimefre mar 13, 2009 5:48 pm

Filiboostin verkar vara segare än vanligt, ska säga åt honom!

fortsätt uppdatera, om du förbättrar dina stats.
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
FiliPWNSTIN

FiliPWNSTIN


Antal inlägg : 191
Join date : 08-12-29
Age : 33
Ort : Only the true pr0s know where

Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimefre mar 13, 2009 6:23 pm

Nja är itne seg av mig, kollar dagligen även sätt dig ingame ett par gånger, håller koll om vi säger så. Kommer med svar innom en snar framtid
Till överst på sidan Gå ner
Xearly
Gäst




Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Resto   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimemån mar 16, 2009 7:42 pm

Hej... Jag tror inte jag vill spela tank som min main specc Razz Jag har bestämt mig för att jag vill spela resto så jag har skaffat massa gear till det och snart så har jag fullt gear till resto behöver en ring och en trinket och idol sen har jag full resto gear

Säg vad ni tycker om min respecc Smile
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitimemån mar 16, 2009 10:29 pm

Ditt resto gear håller inte. Det har varit lite hit och dit med din apply, men eftersom att du nu tänkt att spela som resto så måste vi tyvärr neka din ansökan.

Hoppas du hittar dig en guild du trivs i. Tack och adjo, Huzk.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xearly (Tank Druid) [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Xearly (Tank Druid) [Nekad]   Xearly (Tank Druid) [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Xearly (Tank Druid) [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Druid! <Nekad>
» moranda feral tank druid
» Boomkin Druid < Accepterad>
» Ansökan Restro druid.
» Druid ansöker om en spot =)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: