KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Resto Shaman [Nekad]

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 12:40 am

Karaktärens namn: Bloshammy

Klass/ras: Shaman Tauren

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Bloshammy

Yrken: LW / Skinning

Ålder?: 16

talents 0/15/56

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Wotlk: Naxx hc/normal Os hc/normal (dock ingen exp med drakar) Eoe hc/normal voa hc/normal.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den?yup har både mick och vent och är inte rädd för att prata ;>

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: beror på om jag har fotbollsträning men går offtast och går fortfarande i skola så jag slutar raida ca 23 men kan vara uppe längre ibland om det behövs.


Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Kan vara Resto lr Elemental beroende vad som behövs till raiden har fullt T7 i båda. Jag vill joina kiljaeden för att dom/ni är bra och för att jag inte har ngn guild.

MVH Blos
Till överst på sidan Gå ner
Rinkokonoe

Rinkokonoe


Antal inlägg : 32
Join date : 09-01-26
Age : 35

Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 1:07 am

loal har du inte varit med i guilden förut o leftat O.o?
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 7:27 pm

Ge mig en bra anledning varför jag skulle invita dig igen.

Du är bland de omognaste personer jag träffat.

Inte jag som sköter det här, men har ju ett finger med i spelet, så vi får se hur det blir med det här.
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitimemån mar 09, 2009 7:42 pm

Nu kommer inte jag ihåg situationen, men eftersom vi har kickat dig så lär det ju inte vara något + i kanten precis.

Jaja, vi hade lite snack i Officer chat och tyvärr så blir du nekad.

/kolgate
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Resto Shaman [Nekad] Empty
InläggRubrik: Sv: Resto Shaman [Nekad]   Resto Shaman [Nekad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto Shaman [Nekad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hycei Resto Shaman [Nekad]
» Boomkin/Resto <Nekad>
» Resto Druid! <Nekad>
» Resto Shaman application [Accepterad]
» Xearly (Tank Druid) [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: