Karaktärens namn: Paradoxal (Patrik Bond från avesta)
Klass/ras: Troll Shaman Elemental
Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)
Har väl i stort sett det bästa gearet jag kan få för tillfället, förutom nån lite grej.
Yrken: Herbalism och Alchemy
Ålder?: 18
talents 0/0/0: 57/14/0
Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Raidade inte så värst mycket pre tbc, blev rätt mycket zg, aq20 och mc dock.
I tbc så raidade jag i stort sett allt upp till BT. Nu i Wotlk har jag clearat allt, Sartharion 3D både 10 och 25manna t ex.
Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart
Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan troligtvis raida alla dagar.
Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: se nedanstående
Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Spelar för tillfället på servern Karazhan och är med i ett av det bästa guildet på servern, Nightshift.
Har dock tröttnat lite på det och vill hellre spela i ett svenskt guild med folk jag känner, Så jag miggar nog till Stormreaver om nån dag.
Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner Scnookieboo, cyo, skogsdrulen.
Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Mest för att jag känner lite folk i guilden och vill lira med lite rl polare.
Sen är det jävligt skönt med ett svenskt guild.