KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Paradoxa
Gäst




Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]   Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 8:01 pm

Karaktärens namn: Paradoxal (Patrik Bond från avesta)

Klass/ras: Troll Shaman Elemental

Armory länk med PvE gear ( Logga inte ut i Pvpgearet)

Har väl i stort sett det bästa gearet jag kan få för tillfället, förutom nån lite grej.

Yrken: Herbalism och Alchemy

Ålder?: 18

talents 0/0/0: 57/14/0

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Raidade inte så värst mycket pre tbc, blev rätt mycket zg, aq20 och mc dock.
I tbc så raidade jag i stort sett allt upp till BT. Nu i Wotlk har jag clearat allt, Sartharion 3D både 10 och 25manna t ex.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Självklart

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan troligtvis raida alla dagar.

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: se nedanstående

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: Spelar för tillfället på servern Karazhan och är med i ett av det bästa guildet på servern, Nightshift.
Har dock tröttnat lite på det och vill hellre spela i ett svenskt guild med folk jag känner, Så jag miggar nog till Stormreaver om nån dag.

Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Känner Scnookieboo, cyo, skogsdrulen.

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv: Mest för att jag känner lite folk i guilden och vill lira med lite rl polare.
Sen är det jävligt skönt med ett svenskt guild.
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Whobz

Mr.Whobz


Antal inlägg : 53
Join date : 08-12-29

Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]   Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 8:05 pm

Härligt att se patte, dra med lajdan också så blir det inv dirr... Vi behöver någon med fet exp på os 3D, eftersom vi sitter fast lite.

Accepterad! Välkommen ombord!
Till överst på sidan Gå ner
Paradoxa
Gäst




Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]   Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 8:10 pm

aa, lajdan kommer ju snart! Jag miggar så fort blizzard får ordning på account management! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Kolgate
Admin
Kolgate


Antal inlägg : 189
Join date : 08-12-29

Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]   Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] I_icon_minitimetor mar 19, 2009 8:12 pm

jaha, det här var ju trevligt.


välkommen
Till överst på sidan Gå ner
http://kiljaedenwho.omgforum.net
Sponsored content





Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] Empty
InläggRubrik: Sv: Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]   Paradoxal Elemental shaman [Accepterad] I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nerokk, elemental shaman
» Resto Shaman application [Accepterad]
» Záila, Elemental
» Enhancement Shaman
» Resto Shaman [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: