KILjAEDEN WHO
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

KILjAEDEN WHO

Stormreaver EU
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nerokk, elemental shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Nerokkk
Gäst




Nerokk, elemental shaman Empty
InläggRubrik: Nerokk, elemental shaman   Nerokk, elemental shaman I_icon_minitimetor mar 12, 2009 10:28 pm

Karaktärens namn: Nerokk

Klass/ras: Orc Shaman

Armory länk med PvE gear
Har skrivit en armory länk över men den verkar inte synas Crying or Very sad

Yrken: Skinning / herb

Ålder?: 17

talents 55/14/2

Raiding experience, PRETBC/TBC/WOTLK: Har kört allting förutom AQ40, BWL, "gamla naxx för lvl 60" de 2 sista i BT och Sunwell, annars har jag kört allt annat.

Har du fungerande Ventrilo version 2.1.4 Och en fungerande mikrofon samt inte är rädd för att använda den? Ja jag har vent och mic, har även en egen server om det någon gång skulle behövas.

Hur ofta kan du raida enligt våra tider?: Kan raida varje dag förutom söndag

Guilder du varit med i, och varför du lämnat?: Började spela på denna char 1-2 månader innan woltk så har inte haft någon guild som jag raidat med (spelade ally innan, holy priest / prot warr) i 80 har jag inte haft tid för raiding guilds men nu är det dax Smile

Om du har nuvarade guild, varför tänker du lämna?: är med i "order of the muffin" nån guild jag joinade bara för att inte vara guildlös.


Känner du någon i KILjAEDEN WHO, i så fall vem då: Har spelat en del med Yoshima och Nakåh

Om du har någon annan information du vill tillägga, t ex om dig själv, varför du vill joina kiljaeden osv
Ni verkar vara en bra guild med många trevliga medlemmar och det skulle vara kul att raida med folk som er Very Happy

Hoppas jag får svar så snart som möljigt / MVH nerokk
Till överst på sidan Gå ner
 
Nerokk, elemental shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paradoxal Elemental shaman [Accepterad]
» Záila, Elemental
» Enhancement Shaman
» Resto Shaman [Nekad]
» Hycei Resto Shaman [Nekad]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KILjAEDEN WHO :: Ansökan-
Hoppa till: